Kul! Välkomna hit har en känsla av att jag stött på er i något annat sammanhang på nätet typ instagram eller blogg. Känns lite som att vi alla här söker lite mer glädje och motivation i arbetet
Oj, att jag har missat att presentera oss här!
Kom i kontakt med AR via en medryttarhäst för ett par år sedan, tränade för pållens ägare och var med på lite kurser och blev frälst... Skaffade en egen häst våren 2014, en underbar islänning som var tränad i AR och frihetsdressyr hos tidigare ägare.
Vi tränade aktivt för instruktör första halvåret, sen blev han skadad. Kom igång med träningen igen i våras och började träna för vår tränare igen, men glädjen och motivationen har typ varit som bortblåst känns det som. Nu har vi inte ridit ett seriöst ridpass/tränat för tränare sen i somras. Lite groundwork och longering har vi hållit på med, och kämpar på att pållen ska gå fram... Har börjat nosa lite på tramp/samling, så det är det enda han vill göra för tillfället...
Just flänger vi mest runt lite, oftast med mig på marken men uppsuttet ibland med, och försöker hitta vad som är kul. Planerar på att fortsätta så ett tag. När framåtbjudningen är tillbaka ska jag försöka ta tag i träningen igen, men på ett mer lekfullt sätt och utan att fastna i detaljer.
Lite bilder på oss från i somras och höstas!