Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han ser fin ut i hullet jämfört med innan.
Har han liksom "knölar" på magen? Det har min.. Jag lever i hopp om att de försvinner med fortsatt diet. Fick analysen på nya hösilaget idag. Helt okej faktiskt. 7,2 MJ och 47 g smb rp. Ska bara få kläm på hur många fodringar per dag det är och när
Allvarligt.
Har du haft hästen med senskador i stenslänten
Du har ju platt mark som röjande hästar eller konvalescenter måste ha eller är det för att slippa leda dem in o ut
Mina hästar hade gjort illa sig within the hour...
Det är inte så konstigt att den gråa hästen varit skadad i senskador.. Försök springa i den hagen med benen i behåll..
*KL* min häst är på väg neråt och ska mäta imorgon hur mkt han gått ner
Bild från idag
Jag tycker inte att den hagen var så farlig!
Då vågar jag inte visa min hage som har betydligt fler saker som dom kan skada sig på än vad Alexandras hage har. Dom får väl ha koll på benen om dom nu måste rejsa där det är ojämt?
Jag skulle inte kasta sten i glashus om jag var du. Staketet till dina hagar får mig att se ut såhär.
Hur många hästar dör inte för att de trasslar in sig i trådar som hänger, stolp som nästan ligger ner?
Men det var ju nåt bara för att få "ge igen", så jag tar det inte så hårt. Jag vet att du inte har någon större varken erfarenhet eller kunskap om dessa hästar. Eftersom det är en milsvid skillnad mellan dessa och dom du har. Men en massa sten i en slänt är som gjort för att få elände, allra helst vid in/utsläpp.
Det tror jag säkert.Mina hästar hade gjort illa sig within the hour...