Haha, älskade visningen där det var fullt av korta hästtjejer som försökte övertyga sina pojkvänner att det inte gjorde så mycket om dom slår i huvudet i saker.
Min blir så grinig av att slå i huvudet så det var aldrig ett alternativ eftersom det skulle ta två veckor innan det blev skilsmässa.
Haha, vi var och tittade på en liten gård för några år tillbaks, huset var säkert 100 år gammalt och ja - jättelågt i tak, badrum fanns inte utan duschen var ute i (den nya stora) ladan. Mitt ex var dock endast 1,68 hög och vi tänkte att jaja, vi kan leva såhär det går bra - läget var fint och stora fina beten till hästarna. Huset väl omhändertaget trots gammal standard. Utgångspris 1,8 mille om jag minns rätt.
Nåja, på visningen kom det säkert 100 pers, det var knökfullt överallt, innan vi lämnade visningen så var budgivningen uppe i 2,8 mill, och det såldes slutligen för rätt under 4 millar.....!
Ett par år senare åkte vi förbi och tänkte att vi skulle kolla hur det såg ut där nu - då var det gamla huset ersätt av ett sprillans nytt och mycket större hus. Så de som köpte hade tydligen ett väldigt mycket större budget än oss.