Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för gummigolv?Installation av självpåfyllande, uppvärmt vatten i hagen! Belysning i stallet + "gummigolv"!
Det är nog en begagnad boxmatta som är stora "pusselbitar". Jag får försöka ta en bild när jag har städatVad har du för gummigolv?
Var i ett stall som hade flytgolv, så tyst och mjukt. Blir ju mörkare med svart stallgång, men det blev så mycket mjukare ljud i stallet.
Här är vattnet avstängt och jag får köra dunkar var dag. Mycket lättare med min nya bil som jag älskar.
Gärna bild!Det är nog en begagnad boxmatta som är stora "pusselbitar". Jag får försöka ta en bild när jag har städat
Ja usch..Det var så skönt härom veckan när det var fruset i marken! Nu är det blött och geggigt.
Det är typ exakt en sån jag har lagt in, fungerar kanon än så länge!Har också en pusselmatta på skötselplatsen.. Har ingen bra bild tiöm hands på den men här syns lite. Visa bifogad fil 22207
Funkar jättebra hos mig med.Det är typ exakt en sån jag har lagt in, fungerar kanon än så länge!
Ja det är vidrigtFy fasen vad det är blött och lerigt efter senaste dagarnas regn Ställde in mina islandshästar i varsin box i morse och shettisen stängde jag in i ligghallen inne i uthuset. Hovslagaren kommer sen så dom behövde torka upp så han vill ta i dom. Halvblodet står och trycker i stora ligghallen ute i hagen. Tur det ska bli kallt igen nu! Vill ha vinter och fruset i marken!
Avis på självpåfyllningenIsolerad, eluppvärmt och självpåfyllande!
Visa bifogad fil 22245
Så lyxigt! Vi grävde för det i somras. Tidigare släpade vi dunkar som vi fyllde utomhus ca 150 meter bort. Skillnaden är magisk!Avis på självpåfyllningen
Vi har inte kommit riktigt dit än bara. Med vatten på rätt ställen för det..
Yeeey, äntligen va?Idag förde min bank över en massa pengar till mäklaren så nu är gården min
Yeeey, äntligen va?
Är den bara din eller bådas?
Härligt.Ja, äntligen
Jag äger 100%
Har ni byggt dessa själva eller beställt nånstans?Isolerad, eluppvärmt och självpåfyllande!
Visa bifogad fil 22245