Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
och hur var det nu med silver + silver...? och blindhet/synproblem..?
Jag har också svårt för SS bilder. Eller ja, det funkar inte med bilder alls för mig i ridningen. Jag måste få känslan. Typ att nån säger: DÄR! i rätt ögonblick så jag kan söka den känslan i ridningen. Ska jag "efterlikna" en bild så tänker jag för mycket.
Gällande blicken skulle jag vilja ha ett gummiband nacken, typ, som hindrade mig från att titta ner. Upplever att blicken gör SÅ stor skillnad. (Skulle också vilja ha en skena i vänstersidan som jag gärna viker, den skulle gärna få sticka mig i armhålan när jag började vika mig )
Ja det blir ju det när det är en sån förlust affär att avla. Och folk har ju inte mer pengar i plånboken än de har och priset på hästarna anpassas ju efter marknadens förmåga att betala, sorgligt nog.
Men du, nu glömde du ju uppdatera om att vi har haft "buketräff". Du lovade jue! Din grabb var iaf en riktigt kul häst! Blir "farlig" på banan i framtiden!
Det finns superbra hjälpmedel i ridningen, Vikter att ha p åhälarna så man inte kan dra upp dom lika lätt.