Små problem men ångest över vilken färg..

Eme_liie

Trådstartare
På fredag om allt går enligt planerna så kommer min unghäst komma hem :bump: har ju redan uppsättning för 3 hästar till min äldre häst men måste ju åka iväg å fixa grimma och sen inför framtida saker.. Min äldre häst har bara blåa saker undantag för typ nån sak som inte gått att fått i blått..

Så blir ju den otroligt barnsliga och helt onödiga frågan ska man köra på en annan färg eftersom att man redan har så mkt blått men den färgen är ju :d :love: :love: men sen får jag ju även känslan av att det blir lite tråkigt med att ha två hästar som har samma färg men även smidigt då dom kan låna saker av varandra visserligen går det ju å göra med dom andra färgerna med.. Som sagt säger igen att detta är ett otrolig världsligt problem.. Men hur har ni andra gjort?? För er kanske det inte spelar någon som helst roll vilka färger hästen har??

Den äldre hästen är mörkbrun så han kan ju ha vilka färger som helst och unghästen är brun, har väl funderingar på att köra på rött till henne om det nu inte bli blått :love: kanske ska skriva oxå att den äldre är valack och unghästen är ett sto för vissa kan ju det spela roll oxå.. Ska lägga in en bild på henne så man ser färgen.

Sv: Små problem men ångest över vilken färg..

Blått är alltid fint och passar ju till alla hästar. Det tycker jag du ska köra på.
Men en grimma kostar ju inte speciellt mkt, så köp en röd ;)

Haha känner mig nog rätt töntig som starat en tråd om det hela men är alltid kul att veta hur andra göra. :)

Får se när det börjar bli dax att skaffa in dom dyrare grejerna å se hur det blir

Om hästen är brun skulle jag köra på brunt faktiskt, eller olivgrönt. Tycker sådana jordnära färger passar bra till de flesta hästar. Ser propert, snyggt och lagom neutralt ut.

Mina hästar har vilka färger som helst. Verkar jättetråkigt att ha en till varje :P

Min bruna/mörkbruna kör jag över lag brunt på men har flera uppsättningar av andra roligare färger också. Men grimmor, skrittäcken och benskydd är i brunt än så länge.

Det är nog jag som är lite konstig men har jätte svårt att köpa vilka färger som helst :p typ svart, brunt och grått skulle jag kunna köpa, har nästan ångest över att min valack står med ett rött amigo täcke dock var det ju så otroligt billigt :D haha jag vet något störd

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 616
Senast: Derivata
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 446
Senast: lirco11
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 718
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 913
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka