SM - Nu har det startat!!

A

ang

Har inte kommit i väg ännu men får i af se söndagens finaler :) Innan resultaten kommer på hemsidan så har jag hittills hört att Vignir / Berserkur leder tölten.

Nån mera som inte kommit i väg ännu?

Sv: SM - Nu har det startat!!

undra hur det gått för Filippa och Kurt!

Enligt det jag hörde så ligger Soldan tvåa, Solfari och Reynir på delad plats i A-finalen.
Taktur ligger tia, Anne och Putti elva.
Någon som kan fylla i mina luckor?

Sprettur skrev:
undra hur det gått för Filippa och Kurt!

Hoppas det går bra för dem, håller tummarna för både dem, Micke och Sprengur och Johanna med Sólfari förtsås!:) :smirk:

Dolores_88 skrev:
Hur har dressyren gått?

Nämen, har inte du åkt ner på SMet och hejja på Maria?
icon_rolleyes.gif

Jag är oxå nyfiken på hur det gått i dressyren och även i T2 ungdom
045.gif

Nix, jag är hemma och vaktar hennes andra häst istället! ;) Har inga pengar på telefonen och väntar spänt på att hon ska ringa och berätta hur det har gått!

Håller Tummarna för att Julia och Sara får bra Starter..(Dvs att de går bra ;) )
Och såklart Berserkur :love:

Felicia Gilbertsson och Freyr kom 6a i dressyren med poängen 5.57 :)

vet ej mer..

Jag såg det med, men de har länkat lite tokigt så man ser inte YR T2 resultaten..

Nej, hamnade Anne precis utanför B-finalen?

vart hittar du resultaten, jag ser inga på SM:s hemsida :crazy:

Nej men problemet är att det inte syns några länkar och jag har kommit på att det är min dators som är knäpp för det fungerade på min brors dator :crazy:

Men finns det inga resultat för T2 ungdom?

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 044
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar