Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det heter ju skolor. Att man har olika namn är för att veta i vilket läge man är i. Öppnar eller slutar - en volt.Förvisso men det betyder ju att bakbenen tvärar i slutan och frambenen i öppnan (även om hästen i båda rörelserna är böjd i bålen) alltså är det inte riktigt samma sak =) vore det samma sak skulle man ju inte benämna det som två olika rörelser eller??...
Smöriga bogar, vilket härligt uttryck, tror jag ska stjäla det och använda det på mina lektioner ikväll
De heter olika för att de inte är samma sakJamen nu har du tappat fokus på vad jag ursprungligen uttryckte - att inte öppna och sluta är exakt samma sak
Fast egentligen ska ju inte bakdelen FLYTTAS någonstans. Öppna och sluta längs tex. långsidan är ju samma sak, formning i sidan. Skillnaden är att i slutan ska frambenen följa spåret och i öppnan ska bakbenen följa spåret.
Om du förbereder slutan bra och behåller din possition och släpper fram det som skal fram - Hur ofta behöver du göra halvhalter i slutan?
och behöver du driva?
och behöver du driva?