Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har hittat ett hus jag är intresserad av, men inser att jag inte vet ett dyft om området. Hur får man veta vad barnfamiljer tycker om området, skolorna, "stämningen" osv?
Jobbar ju i "storstan" numera och ny pojkvän som också jobbar här. Ska vi flytta lär vi passa på när barnen inte är så stora än. Hade tänkt vänta ett år men nu ramlade jag över det här och det känns verkligen som precis som det vi letat efter, förrutom området då som är lite av ett blank.
Jag har varken hört positiva eller negativa saker om Erikslund, så jag antar att det är ett helt okej område. Det negativa som jag tycker är att det är så fruktansvärt tätt mellan husen och smala gator, men det är väl en smaksak. Närheten till köpcentret är ju både positivt och negativt. Vissa tider är det bilköer och många gånger har jag tänkt "stackars de som bor här"
Trafikstockningen räknar jag med försvinner när nya avfarten är klar. Sen kan man ju åka bakvägen in (jobbar åt rätt håll för det). Faktiskt alla jag frågat har just ingen speciell uppfattning, det tar jag som ganska positivt. Ska titta på det närmare i morgon, spännande!
Kropp & Själ Igår fick dottern äntligen ny dator i skolan. Hon har i stort sett varit utan sedan slutet av september. Hade den någon vecka i oktober...
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.