Wild Rein

Trådstartare
Tycker vi ska skrota LR som tillsammans med delar av SRHAs styrelse sysslar med systematisk mobbing av väl utvalda medlemmar/annonsörer/läsare!!!
Man kan ju undra varför det pågår krig i världen?!?!?

:mad:

Sv: Skrota LR

Va? Vad nu då? Jag förstår ingenting... Förklaring tack

Ett sådant här inlägg kräver ju en förklaring. Hur ska man annars kunna ta ställning till nåt :crazy:

Ja ni...ni kanske märkte att September Rundown gick av stapeln i september??
Direktrapportering dygnet runt under hela helgen....ända fram tills dess att NRHA Rookie Professional samt NRHA Intermediate Open var klara....yupps...då slutade hemsidan plötsligt att rapportera vinnaren av dessa klasser...hmmmm...what kan man undra???
Vidare visade det sig att LR gjorde ett relativt stort reportage om tävlingen...meh...vad nudå....Alla vinnare, tvåor och treor rapporterades om...men tror ni att vinnaren i NRHA Rookie Professional samt dubbla vinnaren i NRHA Intermediate Open fanns ens med??? NÄPP!!!
Och detta precis bara för en tidigare konflikt med ansvarig person, där ett allvarligt snedsteg dessutom hade gjorts av denne ansvarige.
Finns fler som är utsatta för systematisk mobbing, förstår ni nu varför det är krig i världen...
:grin:

Gordon....miss ya!!

Låter ju extremt oproffsigt :mad:

Westernridningen är ju så liten fortfarande och bråk inom de egna leden leder ju bara till tråkigheter.

Wild Rein har tyvärr rätt i det att det finns folk i maktposition som sätter sina egna ärenden före medlemmarnas och ryttarnas intressen.

Hej :laugh:
Har hört av detta av andra med tidigare, ett fåtal ryttare får den största reklamen utåt i media, trist för andra som också gjör mkt bra resultat på banorna.
Kul att höra dig igen :D

Hej :laugh:
Har hört av detta av andra med tidigare, ett fåtal ryttare får den största reklamen utåt i media, trist för andra som också gjör mkt bra resultat på banorna.
Kul att höra dig igen :D

Ja, som jag sa...det finns fler utsatta...!!
Det katastrofala är enligt min mening att likvärdiga betalande medlemmar blir oerhört olika behandlade, så länge du håller med och håller käft så är du en liten gullig favvo....har du en åsikt eller huga...kommer med kritik då är du rökt. Och om man då tex arbetar som professionell tränare och har detta som sitt levebröd kan det få oerhört negativa konsekvenser....vad tror ni att dom stackars hästägarna till dessa vinnande hästar tycker??? Har dom inte rätt att få se sin vinnande hästs placering på föreningens hemsida och i föreningens medlemsforum??
Och när de ansvariga DESSUTOM skyller ifrån sig hit och dit efter att ha blivit ställda mot väggen per telefon.....näe....då är det bara skrota!!!

Annelisan....:love:

Låter ju extremt oproffsigt :mad:

Westernridningen är ju så liten fortfarande och bråk inom de egna leden leder ju bara till tråkigheter.

Det är inte bara oproffsigt utan helt oacceptabelt!!!
Att någon har nån egen sorts liten lekstuga på sin fritid....

Wild Rein har tyvärr rätt i det att det finns folk i maktposition som sätter sina egna ärenden före medlemmarnas och ryttarnas intressen.

Ja, det är vi väl rätt många som är medvetna om vid det här laget, det som triggar mig nu är att jag vet att det är fler och just det här fallet har pågått en tid nu...och jag börjar bli rätt less!!! Ren och skär mobbing...vad gör man åt det???

Hej!

Jag blev verkligen mycket förvånad när jag läste reportaget i LR om September Rundown. Inte ett ord om CN:s vinster! Jag visste ju att det hade gått jättebra så jag tänkte att redaktionen hade "slarvat bort" slutet på artikeln, men så var det alltså inte.

Skall LR fortsätta att vara så här partiska tänker jag sluta köpa tidningen:mad: Det är bra att sådant här kommer fram i dagsljuset. En eloge till Dig att Du gör oss uppmärksamma på det:bow:

MVH/Carina

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 308
Senast: lizzie
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 021
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 828
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 607
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka