Skogsmulle-tråden 3!!

Sv: Skogsmulle-tråden 3!!

Det ser ut som du gör tummen upp typ "yppie ett bandage, jag kan leka mumie snart ( :cautious: )" ;)

Krya på dig!

NightRain; Jag håller tummen att ni åtminstone ska hitta en förklaring till beteendet! Det är lättare när man vet vad som felas.

Haha ja, jag försökte i alla fall :D

Idag ser det ut så här, behövde mer stöd, nu kan jag inte göra tummen upp längre :(

img_7455_52ef97f1ddf2b31cc42f932c.jpg

Men var i alla fall ute och busade med fåren :D

d9aaa6568cda11e3892c120b560fe867_8.jpg

Min lillebror bröt långfingret så det såg ut som han räckte 'fuck you' om han knöt handen :D

Jag hatar skånsk vinter. Nu är det tö här igen och nästa gång det fryser på så kommer det bli tusen gånger halare än vad det var första gången. Men idag passade vi iaf på att rida ut! Jätte härligt att sitta i sadel på Pepsi och det blir just så där enkelt som ridning ska vara :love:

Det är sant :D man riktigt längtar till våren! Det är underbart när man känner solens strålar börjar varma :)

Min häst är nu borta:'-(

de hittade inga fel på ögonen men de var en störning i gärnan som triggades av vänsterögat på nåt sätt:( så han togs bort i går eftermiddag:( min fina prins.. alltid lika jobbigt att ta bort.. fått ta bort två hästar i rad nu:(

Vad tråkigt :( Skönt i alla fall att ni hittade en förklaring till hans beteende. Kram på dig!

tack så mycket.. ja de känns bra att veterinären såg hans beteende åxå så att vi inte har inbillat oss så han mådde nog inte så bra av detta men men.. de är bara att leta vidare

Jag som följt er i halvsmyg har hållit koll efter uppdateringar.

Jättetråkigt att höra att han fick tas bort :( , men samtidigt skönt att du fick ett svar på varför han betedde sig som han gjorde.

Min häst är nu borta:'-(

de hittade inga fel på ögonen men de var en störning i gärnan som triggades av vänsterögat på nåt sätt:( så han togs bort i går eftermiddag:( min fina prins.. alltid lika jobbigt att ta bort.. fått ta bort två hästar i rad nu:(

Nä va tråkigt :(

+kicki_83 tack ska ni ha

jo de var ändå skönt.. om man får säga så? att vet. åxå hittade att de var fel påhonom då är de inte bara jag som inbillat mig.. synd att de itne gick att göra nåt åt för hade han varit "normal" så hade de juvarit en drömhäst för mig..
men de är bara att försöka hitta en ny.. vill ju inte vara utan häst.. häst är mitt liv.. hoppas bara att jag hittar en viktbärande, trygg häst med lite go i.. de är vad jag vill ha

Jag tror säkerligen du hittar en ny kamrat även om det känns svårt att hitta rätt, jag håller tummen att allt rullar på :)

Hoppas du hittar en häst som passar dej :) Fast jag tycker ju ändå att fjording låter som ett bra alternativ ;)

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 092
Senast: Bison
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
30
· Visningar
2 683
Senast: Lyan
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
526
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 117
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar