Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl
Måste bara få utagera lite ilska!!!!
Kompisen har sina hästar hos mig nu sen jag fick ta bort Lurvas. Vi har gjort upp att vi ska ta stallet 2 dagar var på rad. Alltså mockar man, fixar vatten och lägger in mat i boxarna så att det bara är att ta in hästarna på kvällen. Jag släpper alltid ut dom, ger middagsmat i hagen och tar även in dom på kvällarna.
Hur svår kan det va att komma ihåg att ta hand om stallet 2 dagar/ledig 2 dagar?!!!
Kom hem nu vid kvart över nio, regnet öser ner och man vill bara få in pållarna så fort som möjligt. Guess what!!! Har hon varit här och mockat?!! Nope!!
Fick ta världens race med grep, mat och vatten. Känns som om det är bättre att jag skaffar en ny häst, vad som helst för då vet jag iaf att stallet är klart när jag pållarna ska in.....
Suck.... Var bara tvungen att häva ur mig frustrationen.
Hade god lust att bara mocka hos min pålle så kunde hennes hästar stå i skiten men det är ju inte deras fel att de har en slö matte.
+NightRain
Tack så mycket!!
Idag har jag bara fodrat lunch, men att öht åka ut till stallet ger så sjukt mycket energi! Höll på att somna under förmiddagens föreläsning, sedan åkte jag till stallet - andades lite häst och är nu rastlös i stället
Hur brukar era stallveckor se ut?
vilken tycker ni man ska ta.. kliniken i helsingborg eller den i skara?