Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som är separerade med barn hur mycket inflytande låter ni Er nya respektive exets nya partner ha i barnens liv? Tex uppfostran val av skola fritids aktiviteter etc? Är i sitsen själv och är jäkligt kluven över gränsdragningarna ?
Jag har inte och har aldrig bett om underhåll men tycker han kan vara m och bidra lite till deras ponnysar och kanske betala en träning el skoning ibland men hon vill inte lägga pengar på hästar då det ju är mitt intresse som de ärvt och det är ju jag som köpt dom.
Är ju skitsamma om det är bidrag till barnens ponnys el till barnens uppehälle kontentan är att hon inte vill avstå pengar ur deras budget till barnen. De betalar iofs en jacka el ett par byxor ngn gång ibland men inget systematiskt. Varför är det så märkligt att pappan ska bidra till barnens aktiviteter? Ingen reagerar på att föräldrar betalar halva hockeykostnaden eller halva danslektionen? Min häst har jag aldrig nämnt att han ska borde bidra till utan bara till barnens ponnys som ju är deras fritidsaktivitet?
Oavsett vad du kallar pengarna så behöver du ju tydligen underhåll. Om det går till kläder eller skoning eller 10 kg godis spelar ingen roll. Varför ska du avstå pengar som han enligt lag ska betala?Fast jag har inget behov av underhåll? Frågan rörde hur mkt en ny partner skall få vara m och påverka. Däremot tycker jag det vore schysst om han någon gång tog en skoning betalade en startavgift el så eftersom det är ett intresse för hela familjen ( ja pappa är också höstnörd) men tydligen blir det rejält sura miner från den nya då för att det är till hästarna?