Enya
Trådstartare
Sv: Ska mina barn få leka hos en dömd pedofil?
Jag hade tänkt göra precis det du skriver faktiskt Så att han vet vart jag står i det här.
Jag hade dock tänkt säga det öga mot öga, för faktum är att han kommer hämta och lämna sin son i alla fall.
Om jag vågar, vilket jag borde gör då det handlar om mina barn, så kommer jag säga det på söndag när barnen ska leka.
Ring pappan. Säg som det är.
"Jag vet att du är dömd och jag vet att du suttit av ditt straff och går vidare med ditt liv men jag känner inte dig och jag litar inte på dig. Men våra barn ska inte behöva lida för det du gjort. Din son är välkommen hit, med eller utan lego. Eftersom jag inte vet vad du sagt till din son om vad du gjort är det upp till dig att hitta på en bra ursäkt för att de inte kan leka hos er."
Och jag vet att du inte är någon telefonvän, men om du ringer slipper du träffa honom, tänk så.
Jag hade tänkt göra precis det du skriver faktiskt Så att han vet vart jag står i det här.
Jag hade dock tänkt säga det öga mot öga, för faktum är att han kommer hämta och lämna sin son i alla fall.
Om jag vågar, vilket jag borde gör då det handlar om mina barn, så kommer jag säga det på söndag när barnen ska leka.