Sv: Ska det kännas "långsamt"??
Jag är ju också nyfiken...Därav mina frågor.
Jag är ju också nyfiken...Därav mina frågor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
break_a_leg skrev:Men jag är lite nyfiken på din bakgrund eftersom du gärna uttalar dig i HUR man ska göra för att det ska bli bra. Jobbar du med hästar dagligdags? Upp till vilken nivå har du tävlat med placering? Har du själv tränat ekipage som tävlat med placering på högre nivå?
Vill du inte skriva det här så får du gärna pm:a.
Lord Owen skrev:Oj, vad tråkigt vi skulle ha de om bara de som red "lika bra" som eliten fick kommentera eliten. Skulle man komma någonstans, skulle dressyren kunna utvecklas optimalt? No, sir.
Bla bla bukementalitet bla bla.
break_a_leg skrev:Känner du att du är Susans personlige försvarare eller något?
break_a_leg skrev:För det flesta unga ryttare, säkert också Gilette som skapade tråden, handlar det om att de vill bli såpass duktiga att de kan tävla med placeringar.
Lord Owen skrev:Nä, det vill jag nog inte påstå. Tänk vad ofta jag får höra det..
break_a_leg skrev:Då kanske det ligger någonting i det, eller hur?
break_a_leg skrev:Nu läser inte jag alla trådar på dressyr, men ofta så är det samma användare som återkommer i "kritik till eliten" trådarna. Visst kan man ha åsikter, det har jag med ibland. Men jag tror definitivt inte att jag, som red på LA-nivå och möjligtvis skulle kunna kravla mig runt msv, har något att tillföra de som rider SM på stor häst.
break_a_leg skrev:Och varför är det fel att vilja tävla? Många av de som kommenterar är ju inga som tävlar över huvud taget. Vill man tävla så måste man ju rida på ett sådant sätt som domarna efterfrågar eller hur?
break_a_leg skrev:Helt ärligt så tror jag inte att man kan bli en bättre ryttare genom att läsa inlägg på Buke. Det är oerhört svårt att komma vidare i sin ridning utan ett vakande öga vid sidan om banan.
axel skrev:Jag reagerade på ditt slow but active.
Hur gör man?
Du har väl också en ung tysk halvblodsmärr?