Sista sommaren i lägenhet.

Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Brottby är väl inte så långt?? Eller blandar jag ihop annonserna, menar ni den öster om Arlanda?
 
Senast ändrad:
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Med tanke på hur träden ser ut på bilderna så har det antingen legat ute länge eller så har det inte blivit sålt och lagts ut på nytt. Vore intressant att veta varför, för själva huset såg fint ut.

Lagts ut på nytt skulle jag gissa på, för den har inte legat ute när jag tittat tidigare. (Läs: flera ggr i veckan).
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Jag menade den norr om Gottröra.
Men det gäller nog för båda.

Det anses långt och bökigt att pendla därifrån.
Om det är det eller ej vet inte jag för jag har inte bott där själv.

Från där jag bor är det mycket lätt att pendla.
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Det är rätt bökigt att pendla från norr om Göttröra. (Jag känner flera som bor i avkrokarna däromkring). Man är tvungen att ha en fungerande bil (eller 2).
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Vilken tomt! Tack för tipset. Svårt att uppskatta hur det ser ut i huset utifrån bilderna, men det kan man ju åka och titta på.

Under inflygningen på Arlanda vad det verkar, men det hade de ju skrivit om till positiva "10 minuter till europa" :-)
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Fast där är det också dåliga kommunikationer, man är lika bilberoende som i huset med det "dåliga taket".

Det är väldigt olika hur störd man blir av inflygningen, jag är ju van, men är man ovan tycker man att det stör jättemycket.
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Jag tror inte att jag skulle störas av flygplanen. Jag bor i Bromma nu. Dessutom gillar jag flygplan. Vad gäller kommunikationerna räknar vi stenhårt med två bilar, möjligen undantaget om vi hamnar i Huddinge. Då får sambon åka buss.
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Travarvägen gillade jag inte. Den var som en barack. Odensala har vi kikat på, men jag tyckte tomten var liten. Har anmält mig till visning på det du visade med stora tomten. (det första)
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Äh Rimbo är inte så långt från stan. Men lilla vägen är inte så rolig på vintern...
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

"Plan trädgårdstomt på 1,681 m²"

Jävlar vilka tomtpriser ni har där nere :angel:


:rofl:

Begriper ju att det är en felskrivning, men det ser ju småfestligt ut med en tomt på under 2 kvadratmeter :D

Längre ned står dock rätt tomtareal.
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Travarvägen gillade jag inte. Den var som en barack.

Men kollade du inuti?
Läget är absolut underbart och uppsynen borde lätt gå att åtgärda.
Om man vill ha drömhuset så måste man kunna se förbi det där första.
Visst är huset fult - men det är sådant som går att lösa.
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

.... men det var ganska litet!

Visst men det är en byggrätt på 250kvm på tomten så det är bara att bygga ut och snygga till efter behov.
Läget är utmärkt om man vill pendla till era arbetsplatser.

Pendla är jobbigt och lång väg går inte att åtgärda.
Men fult hus kan man göra något åt.
Och detta var ju full beboeligt under tiden.

Jag har bott nära det området och det var alldeles underbart där.
Det går inte heller att påverka.
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.

Massor med fina hus mot enköpings hållet, betydligt bättre för en som ska pendla till bromma än norrtäljehållet..
Vi hade ungefär samma kriterier som ni har och hittade en massa intressanta objekt åt grillby hållet. Bra priser och E18 utanför dörren!

Lycka till med letandet!
 
Sv: Sista sommaren i lägenhet.


Jag älskar Norrtälje och områdena ut mot havet, men jag gillar tyvärr inte alls Rimbo och trakterna där, det kryper i mig när jag bara hör det nämnas, det är en sådan grå och smaklöst deprimerande miljö, jag vet dock inte riktigt varför jag känner så.

Till viss del förstärks det nog av en traumatisk tunnbrödsrulle-upplevelse jag hade där:eek:
 

Liknande trådar

Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 826
Hemmet Hur hade ni gjort? Ni bor i ett gammalt hus(torp) på en skogsgård! Ett litet hus som är allt annat än modernt/renoverat. Huset hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 650
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp