Absolut inte @Sleepan ! Ett par knappar till är allt vi vill ha.
Och hippetihipphurra på födelsedagen!![]()
Åh men tack!
Firar snorandes i syrrans soffa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut inte @Sleepan ! Ett par knappar till är allt vi vill ha.
Och hippetihipphurra på födelsedagen!![]()
Åh men tack!
Firar snorandes i syrrans soffa!![]()
Fancy shit. Hade du halvledigt idag eller är det sjukstuga?
Och inget syskonbarn i födelsedagspresent?
Åh!@Lillelorden
Hej. Jag vill bara ge dig en stor kram. För att du är så söt, och så vidare. (vet inte vad för människa de jobbiga känslorna handlade om, har nog inte hängt med riktigt, men vill att du ska veta att du är bra!! )
Men åh, stackare! Kram!Måste få skriva av mig litehar haft en sån skitdag!!!
Nere i humöret redan innan, sen börjar "grannen" krånglaHan vill fortsätta ses, men inte ligga mer (vet varför och förstår honom). Spelar egentligen ingen roll, för har ju ändå bara några veckor kvar här, men suger att bli dissad ändå!
Fortsätter med segt på jobbet, tappar huvudet flera gånger och glömmer helt självklara grejer.
Tänkte sen att jag skulle få rensa hjärnan, så ser till att få rida ut på en av klubbens hästar. Tror ni inte skrället hivar av mig i en snödriva? Mjuk landning visserligen, men hästen gallopear hem och jag sitter fast i snö upp till bröstet...
När jag kommer hem tänkte jag ta en lång skön dusch, men då är det stopp i avloppet så hela badrummet blir översvämmat, och jag kan inte duscha så länge som jag velat
Många i-landsproblem, men segt när alla kommer samtidigt!
Tack! Överlever nog, men känns lite tungt idag...Men åh, stackare! Kram!
Måste få skriva av mig litehar haft en sån skitdag!!!
Nere i humöret redan innan, sen börjar "grannen" krånglaHan vill fortsätta ses, men inte ligga mer (vet varför och förstår honom). Spelar egentligen ingen roll, för har ju ändå bara några veckor kvar här, men suger att bli dissad ändå!
Fortsätter med segt på jobbet, tappar huvudet flera gånger och glömmer helt självklara grejer.
Tänkte sen att jag skulle få rensa hjärnan, så ser till att få rida ut på en av klubbens hästar. Tror ni inte skrället hivar av mig i en snödriva? Mjuk landning visserligen, men hästen gallopear hem och jag sitter fast i snö upp till bröstet...
När jag kommer hem tänkte jag ta en lång skön dusch, men då är det stopp i avloppet så hela badrummet blir översvämmat, och jag kan inte duscha så länge som jag velat
Tack!Men fy, vilken skit! Stor kram!!
Tack!
Och grattis i efterskott förresten
Hoppas på buketräff när jag flyttat hem!
Helt omöjligt dessutomRensa avlopp som är så Kul med
Och tack!
Buketräff är givet!![]()
Helt omöjligt dessutomdå det troligtvis är kattsand som satt igen det... Har haft problem med det tidigare, men det var ok när jag åkte till Göteborg förra veckan. Hade nattvakt boende i lägenheten, och skrivit i instruktionerna att hon skulle akta för att få kattsand i duschen, men såhär illa kan jag nästan inte förstå att det lyckats bli på en vecka
Har lite avloppsrens-pulver att ta i, så hoppas det kan hjälpa..mannars får jag be vaktmästaren på måndag...
Måste få skriva av mig litehar haft en sån skitdag!!!