Singeltråden no. 57

@Lillelorden

Hej. Jag vill bara ge dig en stor kram. För att du är så söt, och så vidare :D. (vet inte vad för människa de jobbiga känslorna handlade om, har nog inte hängt med riktigt, men vill att du ska veta att du är bra!! )
Åh! :love: :love:
Om du bara visste hur glad jag blev för det inlägget, det betyder så mycket! Tack fina, fina du!
Du har inte missat nåt för jag har inte skrivit nåt om det direkt, eftersom det är helt meningslöst egentligen. Kommer aldrig att bli någonting och det finns egentligen ingen annan lösning än att låta det vara jobbigt ett tag.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Skaffade ju den där Tinder-appen och har träffat lite folk därifrån, tyvärr så är 90% av snubbarna sådana som bara vill ha mig i säng. Några är dock intresserade men ganska på och det tycker jag mest är drygt.

MEN i förrgår hade jag en "dejt" med en kille som jag har pratat med ett tag, vi drack kaffe och snackade skit hos mig i 2 timmar innan han var tvungen att åka hem. Och alltså... Waaaah :love: Så galet snygg och underbart rolig människa!! Och här satt jag i mjukisbyxor :angel:
Vi har pratat mer eller mindre hela dagen igår, han är på resa med några polare och jag kan inte vänta tills han kommer hem -och hit- igen. Helt galet! Såhär brukar jag definitivt inte bli. Shit vad jag svamlar. Men.. Tihi :love:

Måste få skriva av mig lite :( har haft en sån skitdag!!!

Nere i humöret redan innan, sen börjar "grannen" krångla :( Han vill fortsätta ses, men inte ligga mer (vet varför och förstår honom). Spelar egentligen ingen roll, för har ju ändå bara några veckor kvar här, men suger att bli dissad ändå!
Fortsätter med segt på jobbet, tappar huvudet flera gånger och glömmer helt självklara grejer.

Tänkte sen att jag skulle få rensa hjärnan, så ser till att få rida ut på en av klubbens hästar. Tror ni inte skrället hivar av mig i en snödriva? Mjuk landning visserligen, men hästen gallopear hem och jag sitter fast i snö upp till bröstet...

När jag kommer hem tänkte jag ta en lång skön dusch, men då är det stopp i avloppet så hela badrummet blir översvämmat, och jag kan inte duscha så länge som jag velat :(

Många i-landsproblem, men segt när alla kommer samtidigt!

Nere i humöret redan innan, sen börjar "grannen" krångla :( Han vill fortsätta ses, men inte ligga mer (vet varför och förstår honom). Spelar egentligen ingen roll, för har ju ändå bara några veckor kvar här, men suger att bli dissad ändå!
Fortsätter med segt på jobbet, tappar huvudet flera gånger och glömmer helt självklara grejer.

Tänkte sen att jag skulle få rensa hjärnan, så ser till att få rida ut på en av klubbens hästar. Tror ni inte skrället hivar av mig i en snödriva? Mjuk landning visserligen, men hästen gallopear hem och jag sitter fast i snö upp till bröstet...

När jag kommer hem tänkte jag ta en lång skön dusch, men då är det stopp i avloppet så hela badrummet blir översvämmat, och jag kan inte duscha så länge som jag velat :(

Men åh, stackare! Kram!

Men fy, vilken skit! Stor kram!!

Rensa avlopp som är så Kul med ;)

Och tack! :love:
Buketräff är givet! :D
Helt omöjligt dessutom :grin: då det troligtvis är kattsand som satt igen det... Har haft problem med det tidigare, men det var ok när jag åkte till Göteborg förra veckan. Hade nattvakt boende i lägenheten, och skrivit i instruktionerna att hon skulle akta för att få kattsand i duschen, men såhär illa kan jag nästan inte förstå att det lyckats bli på en vecka :(

Har lite avloppsrens-pulver att ta i, så hoppas det kan hjälpa..mannars får jag be vaktmästaren på måndag...

Helt omöjligt dessutom :grin: då det troligtvis är kattsand som satt igen det... Har haft problem med det tidigare, men det var ok när jag åkte till Göteborg förra veckan. Hade nattvakt boende i lägenheten, och skrivit i instruktionerna att hon skulle akta för att få kattsand i duschen, men såhär illa kan jag nästan inte förstå att det lyckats bli på en vecka :(

Har lite avloppsrens-pulver att ta i, så hoppas det kan hjälpa..mannars får jag be vaktmästaren på måndag...

Usch vad jobbigt! :( Hoppas det löser sig!

Usch vilken skitdag! Hoppas morgondagen blir bättre! :)

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka