Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde nästan jag skulle åka av idag också förrestenRed ut med en annan unghäst, och plötsligt vägrade båda gå förbi något osynligt monster. Började backa, hoppa och skutta, hon stegrade (typ 3 dm så det var nästan löjligt) och höll på. Till slut kom vi förbi iaf
![]()
Haha, det låter som att hon börjar testa lite![]()
Jo tackInnan vilan hade vi en dag där det tog 20 minuter att lämna stallplanen.
![]()
Jaha, då kanske det blir bowling med den där snubben idag då. Fast jag ropar inte hej förrän jag eventuellt står på banan![]()
@Kolbeinn Hur gick det?!
Det gick bara bra!Vi kollade lite film sen somnade vi. Typ.
Tycker dock det är så svårt att sova med någon ny, mitt ex tog det ett tag innan jag sov bra med. Så jag sov rätt oroligt, men det var kul för han snackade massor i sömnen. Rätt dåligt morgonhumörmen det har jag med i vanliga fall.
Men det var så mysigt...![]()
Själv då, inget sånt för din del nu?Kul att läsa att det dejtas på!![]()
Nej, egentligen inte...Själv då, inget sånt för din del nu?
Är lite besviken, hittade en kille som kändes så bra, men så är han velig. Blir så frustrerad, det beteendet är något som funnits hos SÅ många killar jag träffat. Jag är helt ok med om en person inte är intresserad, men det här "åh jag vet inte, du är ju så bra och fin på alla sätt, men". Det är SÅ störande.![]()
Jag tar bara det rakt av som en vagare variant av "jag är inte intresserad". Orka.