Singeltråden no. 57

Jag trodde nästan jag skulle åka av idag också förresten :D Red ut med en annan unghäst, och plötsligt vägrade båda gå förbi något osynligt monster. Började backa, hoppa och skutta, hon stegrade (typ 3 dm så det var nästan löjligt) och höll på. Till slut kom vi förbi iaf :D

Jag trodde nästan jag skulle åka av idag också förresten :D Red ut med en annan unghäst, och plötsligt vägrade båda gå förbi något osynligt monster. Började backa, hoppa och skutta, hon stegrade (typ 3 dm så det var nästan löjligt) och höll på. Till slut kom vi förbi iaf :D

Haha, det låter som att hon börjar testa lite :D

Jaha, då kanske det blir bowling med den där snubben idag då. Fast jag ropar inte hej förrän jag eventuellt står på banan ;)

Jaha, det blev faktiskt bowling, även om jag var lite skeptisk till om det skulle bli av. Men vi hade jättetrevligt!

Kom ju knappt ihåg hur han såg ut och tänkte att han knappast lär komma ihåg mig heller, men det var inga problem, kände igen honom tillräckligt för att veta att det var han, haha. Jämn match i bowlingen med, vilket gjorde det roligare än om någon blivit totalägd. Tog ett par öl och sen blev det en sväng på stan med. Kan definitivt tänka mig en repris :)

Eeh... Jag tror att jag precis officiellt blev icke-singel :D Nu är både familj, vänner och Facebook informerade om saken och det känns så himla roligt verkligen! :love: Jag trivs så bra med honom, allt är så enkelt, sexet är det bästa jag någonsin haft, han får mig att känna mig både snygg sexig och allmänt awesome och jag kan verkligen tänka mig att spendera mer tid med honom i framtiden. Iiih så lycklig jag är!

Det gick bara bra! :D Vi kollade lite film sen somnade vi. Typ. :angel:
Tycker dock det är så svårt att sova med någon ny, mitt ex tog det ett tag innan jag sov bra med. Så jag sov rätt oroligt, men det var kul för han snackade massor i sömnen. Rätt dåligt morgonhumör :eek: men det har jag med i vanliga fall.
Men det var så mysigt... :love:

Jag tycker också det är jättesvårt att sova med någon ny. Ligger typ vaken halva natten trots insomningstabletter O_o :D

Jag sover hyfsat bra i nytt sällskap, fast lättare och drömmer mer knasiga drömmar, haha. Den senaste var helt otroligt bekväm att sova med, och på! Det var lite "här, här ligger jag bra"-känsla över både fysisk och mental komfort. Så det hoppas jag på att få göra igen :)

Jag fungerar tvärtom, sover SÅ mycket bättre med den jag träffar nu. Eh ja, jag har visst börjat träffa nån lite smått. :D Men jag har ganska lätt för att stressa upp mig och så i normala fall, när jag är med honom kan jag släppa allt och slappna av maximalt. Jag som förut aldrig har kunnat sova när nån hållit om mig (mysa är en sak, men när det ska sovas vill jag göra det ifred, ungefär), har inga problem med att sova en hel natt med hans armar runt mig. Ny känsla för min del, men oj vad jag gillar den! :love:

Är lite besviken, hittade en kille som kändes så bra, men så är han velig. Blir så frustrerad, det beteendet är något som funnits hos SÅ många killar jag träffat. Jag är helt ok med om en person inte är intresserad, men det här "åh jag vet inte, du är ju så bra och fin på alla sätt, men". Det är SÅ störande. :rage:

Är lite besviken, hittade en kille som kändes så bra, men så är han velig. Blir så frustrerad, det beteendet är något som funnits hos SÅ många killar jag träffat. Jag är helt ok med om en person inte är intresserad, men det här "åh jag vet inte, du är ju så bra och fin på alla sätt, men". Det är SÅ störande. :rage:

Jag tar bara det rakt av som en vagare variant av "jag är inte intresserad". Orka.

Jag tar bara det rakt av som en vagare variant av "jag är inte intresserad". Orka.

Ja, det är ju det. Tycker bara det är irriterande att personerna jag träffat inte kan göra den slutledningen själv och bara säga "inte intresserad", så man slipper någon längre utläggning om hur de inte vet vad de känner bla bla bla. Jag vill ha ett ja/nej när jag ställer frågan.
Nåväl. Bättre lycka nästa gång, kanske.

@Azalea - känns som att den biten är vanligt återkommande och frågan uppkommer titt som tätt. Det är ju så frustrerande, hur svårt ska det vara? Många vill ju vara "snälla" och vill inte såra, men beteendet skapar bara irritation och osäkerhet. Effekten blir ju raka motsatsen.

Finns ju väldigt många sätt att på ett vänligt, men tydligt, sätt säga att det inte klickar tillräckligt.

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 270
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat