Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

oj, va skönt att det gick såpass bra ändå! Och va härligt att du fick rida om :)
(Finns det nååååååågon chans man kan få se filmen? :angel: :angel: )

Ja det är det som är bra med p&j, det är bara en träning!
Haha, tveksamt du! Det är inte mycket att se heller för den delen, mest hörs när jag träffar väggen.

Sleepan: Ja, verkligen, men det kommer nog kännas mer imorgon! Och tack! Vi kämpar på!

Nja, jag slog i sargen rätt bra, men hade tur, så lite mörbultad såhär några timmar senare, ett skrapsår, och vad jag tror kommer bli lite blåmärken. Det var synd bara, hästen var mycket mer avspänd än i första klassen men vi kunde gå in och göra en avslappnad runda när jag hade pausat några minuter bara :)

ja, det är schysst när det går att göra så! Lite snöpligt att inte få rida klart, kan jag tänka mig...

Håll i dig nästa gång. ;) Senilsnöre runt halsen. :D

Låter som att många i tråden haft en fin helg, gillart!

De dära kedjorna har så korkade saker för sig allehopa, så de få gånger som jag käkar skräpmat så väljer jag helst stället som faktiskt har vett nog att presentera veggokäk på menyn :angel:

Jisses, tur att du hade väst i så fall! Jag är dålig på det där, hade det när mamma propsade eftersom djuret var en unghäst. Nu propsar hon för att hindrena oftast är för höga för hennes smak. Det är mycket man borde här i världen...

Min ena kusin fick en liten dotter igår :love:
Hon var beräknad till den sjätte mars, så hon är verkligen LITEN.
Som tur är mår alla bra, men blir själv alldeles nipprig av tanken, 25 januari istället för 6 mars, hjälp!

Gick in och tittade på skorna igen och kollade lite på dina andra bilder, och jag vet att jag har sagt det förut men ÅÅÅH vad du är fin i den rosa klänningen du hade på bröllopet på Gotland för någon sommar sen! :love:

Jag har gett medryttaren en väldigt givande lektion på hästen, de var så duktiga. Sedan utförde jag månadens stallpass (en kvällsfodring) och väl hemma så har jag halvsovit i soffan framför Stjärnorna på Slottet med en överlycklig katt i knäet som tyckt att vi varit borta jäääääääättelänge (SÅ DET SÅ :angel: ). Även sjukt nöjd med dagens fynd, inga figursydda 50-talare. Men däremot en helt tältliknande kappa i ren ull från ett väveri i Norge som är mer som en oversized kofta med foder (och som var nedsatt till en ynka hundralapp, blev helt till mig av alla fina kappor som kostade inga pengar alls för att lagren skulle tömmas). Eftersom universitetet helt vägrar att införa värme i klassrummen så håller jag på att förfrysa mig när vi har heldagar i skolan. Tänkte att den går att svepa in sig i utan att det ser fånigt ut inomhus. Borde skaffa handledsvärmare också. Sitter redan i raggsockar och tar av mig skorna för att fötterna inte ska bli som isbitar, underbar arbetsmiljö :meh:

Hjälp, så skönt att det gick bra!

Och tack, skorna är underbara och hittades i ett hörn på Myrorna för hela 60 kr. De är italienska tror jag, jag blev så förtjust eftersom jag sällan hittar äldre skor som är fina hantverk i min storlek. Damer på den tiden hade inte storlek 41, eller om de hade det så knöt de väl potatissäckar runt fötterna. Men ibland snubblar man över guldkorn :love:

Haha, tack. Jag som tycker att det är en oinspirerande HM-drapa. Men den är ganska 30-tal, det gillar jag. Och den hänger kvar i garderoben som alla andra klänningstyg jag någonsin lagt fingrarna på. Ångrar dock att jag inte hade en lite lösare frisyr till, och en annan hatt. Men jaja, får väl rätta till det när det är dags för mitt eget bröllop.

Kanske borde investera i DESSA att ha på föreläsningarna för att understryka att det är kallt? De heter trots allt "north pole".

Kanske borde investera i DESSA att ha på föreläsningarna för att understryka att det är kallt? De heter trots allt "north pole".

Ja :D

Tyckte att du såg jättefin ut i den klänningen! Välmatchad, sen är ju även omgivningen fin så bilderna blir extra fina, alla ser glada ut och du och din karl ser (som vanligt) så fina ut tillsammans!

Åh, låter som en fantastisk helg! Var ligger Vadstena egentligen? (Är så himla dålig på geografi, min pappa skäms för mig och utropar alltid "VAD LÄRDE DU DIG I SKOLAN EGENTLIGEN?"). Ingenjörn fyller ju trettio snart och jag funderar på att ge honom nån form av weekend grej fast inom Sverige. Eller möjligen i Köpenhamn? Vill helst inte att vi ska behöva ta nån semester, så det begränsar ju hur länge man kan vara borta rätt rejält.

Addan: Tur att det gick bra! Läskigt hursomhelst, även om du inte direkt slog dig.

Yllva: Men eller hur, känner också lite att jag vill bojkotta MAX efter det där brevet, men tror inte att jag kommer klara det någon längre tid...

KL
Jag har verkligen känt mig frånvarande i tråden det senaste, är så jobbigt att läsa på mobilen men jag jobbar på det! Har hursomhelst haft en mycket fin helg som till allra största delen spenderats med tre bästisar och en bebis (den gulligaste i LIVET).

Vadstena ligger nära Motala, som ligger nära Linköping, som ligger nära Norrköping, som ligger nära Södertälje, som ligger nära Stockholm.

Ligger även nära Vättern!

Mvh,
SÄMST i geografi

Håll i dig nästa gång. ;) Senilsnöre runt halsen. :D

Haha, jag ska försöka! Senilsnöret hade nog inte hjälpt, då måste jag ju komma ihåg att hålla i det ;)

Ceta: Ja, men det är ju bättre det än att man slår halvt ihjäl sig på köpet!

Undret: Ja, trots västen är revbenen lite ömma idag så...

Grisen: Mörbultad och skrapsår, har ganska ont men det gick ju bra ändå, har ridit idag så!

För nån som säger sig vara kass på geografi var det inte så illa. ;) Förutom att Vadstena ligger rätt på Vätterns strand!
Vadstena är skitmysigt, slottet är fantastiskt och på sommarn kan man köpa den STÖRSTA mjukglass man nånsin skådat inne vid ett litet torg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 572
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 751
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 219
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025