Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Åh, det låter som ett högst socionomigt arbete! Är mycket glad för din skull, även om jag kommer att sakna kaosbarnet. Det var på vippen att jag svarade "hälsa honom" när han omnämndes häromdagen, eftersom det känns lite som om jag både har träffat honom och känner honom sedan innan. Måste vara alla fina historier.

Jag kommer sakna honom jag med! Även om det inte kändes så för en kvart sen när han kastade en tallrik i marken och försökte spola ner toarullen i toaletten (för typ tjugofemte gången sen igår).

kl

Jag är rädd att jag blivit dissad. Han har läst mitt meddelande men inte svarat... Och nu skäms jag för att jag ens hörde av mig. :banghead:

Jag vet inte om man glatt vill säga välkommen, när bakgrundshistorien inte framgår, men välkommen (tillbaka) i alla fall. ;)

Är hemskt dålig på att skriva här, känner att jag inte har så mycket att tillföra. Är ledig för tillfället och ägnar mig mest åt rekreation. :)

Jag känner precis likadant. Har liksom noll och inget att berätta; det händer ingenting alls här :p
Äter, sover, jobbar. Velar om plugg/inte plugg.

Grisen: Kul med nytt jobb! Låter väldigt spännande :)

och Chili:
Det är några månader sen nu. Tråkigt är det men det tycker både han och jag. Vi är iaf vänner fortfarande och kan prata om mer eller mindre allt :)

Jag är definitivt inte ute efter något seriöst men 3-4 KK:s hade passat mig utmärkt :p Dottern har bott hos sin pappa hela den här veckan så i onsdags var en kollega här och roade mig :D Igår var jag ute med några kompisar och fick sängsällskap i Malmö. Tydligen har jag inte tappat all charm :rofl:

Ojdå, men skönt att ni är vänner fortfarande :) om inte annat så för dotterns skull! Hur länge sedan var det ni blev tillsammans? Ni gifte er aldrig va?

Kan tillägga att på "din tid" i tråden hette jag Dea :p det är därför jag känner igen dig, men kanske inte du mig...

Aha, det förklarar saken! :D

Det är faktiskt väldigt bra. Kan bara tänka mig hur jobbigt det skulle vara om vi var osams. Vi blev tillsammans 2010 och hann vara förlovade nästan tre år. Och nej, vi gifte oss aldrig.

haha, glömmer av mig emellanåt ;)

Så dottern är omkring två år nu då eller?

Såhär stor är hon nu! (Värt att notera att det som ser ut som en jättehäst är min 145 cm höga 21-åring Cinnabar :p )
1069192_10152016207921102_953621425_n.jpg

*kl*

Lägenhetsvisningar idag, nu håller vi tummarna för att det är något som är klokt nog att bo i (och eventuellt betala för). En hyresrätt, en bostadsrätt (med trädgård :love: ) och så ska vi smyga i buskarna kring en lägenhet som vi är intresserade av men där det inte är visning än på en vecka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 663
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka