Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Är inte helt säker... Men tror det är så nuförtiden!
Nån som inte är vän med mig kan väl skicka en vänförfrågan så kan vi kolla :D

Sedan snackade jag lite med en kille som var i samma sällskap som mig igår när jag var ute med en kompis och hennes 'gäng', han var både snygg och trevlig, men givetvis förlovad med en tjej som också var med. Haha. Idag addade han dock mig på facebook. Man bara jaha hej? :p

Det märks att det är sommar och folk har massa saker för sig... Helt dött i tråden :p

Själv sitter jag och väntar på bussen som ska ta mig upp till Stockholm. Ska spendera några dagar i huvudstaden innan det bär av till Cypern nästa vecka. Ska bli så obeskrivligt skönt att inte behöva åka hem efter två dagar :D Vi blir lite test-sambos nu kan man säga!
Hoppas ni alla har det bra i den fantastiska sommarvärmen :)

Haha, nej här är inte så livat ;)

Sitter på jobbet och väntar på en begravning... Så här är det inte heller särskilt "livat" ;) *göteborgshumor* ;) :grin:

Ha det så bra i Stockholm och på Cypern!!!

Haha, nej här är inte så livat ;)

Sitter på jobbet och väntar på en begravning... Så här är det inte heller särskilt "livat" ;) *göteborgshumor* ;) :grin:

Ha det så bra i Stockholm och på Cypern!!!

Jag kanske inte borde flytta härifrån så mycket som jag uppskattar den där Göteborgshumorn! :p

Har varit ledig idag och legat på stranden, läst och lyssnat på sommarpratare. Helt underbart. I morgon ska jag gå på EM-semin på Ullevi! Sen antagligen hem en sväng i helgen och träffa vänner och dejten! Kunde haft det sämre! :bump:

Låter väldigt härligt! Stranden låter bättre än att sitta instängd i en buss. Och nu när vi passerat Norrköping blev det plötsligt mulet. :/

Buss låter bättre än jobbet!

KL

Här händer inte så mycket. Jag har solat hela helgen och jobbar i veckan. Tränar lite på kvällarna, annars är det dött här!

Skicka ändå, jag skickade ett mail till min nuvarande pojkvän under den tiden jag städade där han jobbade.
Det hamnade i övrigt-mappen. Han såg det inte förrän tre månader efter och svarade då, haha.

Annars när jag skickat till folk som jag inte är vän med så har dom sett det direkt, trots att det hamnat i "fel" mapp.

Skicka ändå, jag skickade ett mail till min nuvarande pojkvän under den tiden jag städade där han jobbade.
Det hamnade i övrigt-mappen. Han såg det inte förrän tre månader efter och svarade då, haha.

Annars när jag skickat till folk som jag inte är vän med så har dom sett det direkt, trots att det hamnat i "fel" mapp.

Kul att höra att det kan gå bra ändå, även om det ibland tar tid innan man får svar :)

Jag skickade meddelandet för två veckor sedan, och vänförfrågan för en vecka sedan. Han har varken läst eller accepterat än, men å andra sidan kanske han är på semester och har annat för sig än att hänga på facebook. Det är min enda tröst just nu :D
Hade ju dock varit kul att dejta lite i sommar.

And he accepted it! :bump:

Nu är bara frågan vad man ska göra med det, haha. Är fortfarande inte helt 100 på att han är singel eftersom personen han står på samma adress som står som 'in a relationship' fast han själv har ingen sådan status alls.

Spännande och härligt att han svarade ;).

Hos mig händer inte mycket.Jobbar och tränar mest.Blir även någon dag på stranden ibland när tid finns.Har varit urfattig men idag kom äntligen lönen och nu har jag inga mer skulder.Känns så underbart!

Nu har jag iaf pratat med honom i chatten lite. Skrev om en grej vi pratat om som jag lovat att kolla upp, kändes som en bra anledning att börja skriva iaf :D

Får väl se, man lär ju märka om han är singel eller ej.. Men jag tyckte liksom han pratade om ett ex sist vi sågs, så det kan ju vara så att det är nyligen om man har tur :angel:

hej tråden :D Nyss hemkommen från ett tredagarsbröllop i värmländska skogarna! Klasskompisar från folkis som gifte sig. Underbart vackert och mysigt!
Satt större delen av festen och smsade med badoo-killen :angel: Hade vår andra-dejt i torsdags... den höll på i sju timmar :angel:

ja, det var det :) Vi badade i havet, och sen åkte vi hem och fikade. Det blev lite film, och sen ett gäng TBBT :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 663
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 379
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!