Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Vi har pratat nu och kommit överens om att vi ska fortsätta träffas som vi gör nu och så ser vi vad som händer. Jag behövde nog bara lite bekräftelse att han faktiskt vill fortsätta träffas så nu känns det bättre :)

Wehoo! Skickades hem från jobbet vid 10 eftersom det inte fanns något att göra. Så nu är det semester :D

Skönt! Det är väl ofta det som är jobbigt innan man vet om man är ihop, att man inte vet om den andra vill träffas mer från gång till gång typ.

Evvan: åh, grattis till semestern! Ät inne på min tredje vecka och känner att jag precis börjat vänja mig och vaknar inte längre med ett ryck vid 6-tiden.

Eller hur... Helst vill man bestämma direkt när man kan ses nästa gång. Speciellt nu när det krävs lite planering också.

Evvan: SKÖNT med semester! Mitt mål är att ha det nästa sommar för första gången! :D

(Helt OT från mig som inte brukar skriva i singeltråden: Men jag flyttar också till Borås snaaaart!:D Känner inte en själ där! Men dig har jag i alla fall träffat en gång! Toppen!:D)

OnT: Hoppas du får det svar du önskar på sms:et!

Såg nu att jag inte svarat på detta!

Jag känner inte heller nån där mer än några bekanta typ. Och nu en till då! ;) Men som den optimist jag är så tänker jag att ny stad ger nya möjligheter och att allt kommer lösa sig fint! :)

SKönt att få de bekräftat att ni är två som vill ses! :D

Evvan: GÖTT!! :D

KL

Jag tar semester om 22 min. HURRA för mig!
Imorgon Robbie Williams - på söndag Spanien. LIVET :love:

Jag tar semester om 22 min. HURRA för mig!
Imorgon Robbie Williams - på söndag Spanien. LIVET :love:

Hurra för oss!
Ska träffa en gammal kompis om en stund, sen blir det Robbie Williams inorgon för mig med. Åker upp till Sthlm nån dag nästa vecka och sen Cypern veckan efter det! Njuter :love:

Härligt att han med känner att han gärna fortsätter att träffas :).

Evvan & Sleepan:Hoppas att ni får en bra semester och lyllos er som ska på Robbie imorgon.

Ska snart iväg på femkamp på Liseberg med några från jobbet.Spännande tycker jag då jag aldrig varit på det innan.
Imorgon blir det att gå upp tidigt imorgon då jag tagit på mig extrajobb.

+ mfl

Vad fina ni är! Ibland får jag glimtar av klarsynthet, haha. :)

Sleepan och Evvan, ASGÖTT med semester. Är lagom avundsjuk :p

Är ganska besviken idag, precis som jag trodde så har min kompis dragit sig ur tågluffen. Jag förstår henne verkligen, för hon har fått ett vikariat på 4 måndader, jag hade säkert också tagit den chansen om jag fick den, men jag är ändå väldigt besviken för att det inte blir av. Känner mig lite som om luften gått ur, "måste" jag börja plugga nu liksom?

Tråkigt med inställda planer :(

*kl*

Pratade med snyggläkaren idag, han hade saknat mig på jobbet sade han, haha :p :o Fick även veta att han bodde i andra hand och måste flytta till 1 september typ, och som han pratade så nämnde han iaf inget 'vi'/'sambo' etc utan pratade bara om att han behövde flytta. Undrar om han kanske är singel trots allt? :bump:

Känns som jag inte vill verka påflugen, men jag kanske borde adda honom på facebook..? Nåt måste jag ju göra snart känner jag.

Då är det ju mycket möjligt att han är singel och det namn som också står på hans adress är den han hyr av:D Jag röstar ja för att adda på facebook, om han inte har typ 30 vänner för det brukar betyda att dom bara accepterar såna dom känner väl.

Hurra för semester!

*kl*

Jag slutade 11 idag och är nu ledig ända till på måndag (vilket känns som länge eftersom jag mest är ledig en dag här och där annars och jobbar sexdagarsveckor de flesta veckorna). Imorgon åker jag och mannen med hästen till Flyinge för att tävla fälttävlan, vilket blir som en semester eftersom jag bara har en häst och dessutom rider på eftermiddagen båda dagarna. Ska hyra in oss hos en bukefalist under natten och har packat engångsgrill, picknickfiltar och bikini. Det ska ju bli sommarvärme deluxe i helgen med uppåt 30 grader, solskyddsfaktorn är med (har köpt en starkare för barn nu eftersom en vanlig uppenbarligen inte räckte för mig utan lämnade mina ben halvbrända och svidande efter några timmar på stranden senast).

Man ser inte hans vänner på facebook, så jag har tyvärr ingen koll på sånt.. Funderar på om jag ska avvakta lite iaf och prata lite mer med honom, och liksom 'känna av' läget lite mer nu när jag kanske tror att han kan vara singel trots allt. Ska nog diskutera saken med en kompis ikväll över en öl eller så :angel:

På tal om det här med att skicka vänförfrågan (han har inte accepterat min än)... Kan man se om en person tackat nej? Man borde ju i alla fall kunna se på personens profil att man inte är vänner i stället för att det står att förfrågan är skickad, om ni fattar vad jag menar?

Förresten, det lät spännande med en snygg läkare, har själv varit lite förtjust i en :D
Go for it! Att skicka vänförfrågan är väl ganska harmlöst egentligen? Fast du kan ju som du säger prata lite mer med honom först.

Man kan tyvärr inte se om någon tackat nej, det står bara att vänförfrågan har skickats... Har jag för mig i alla fall!

Jag tycker absolut du ska skicka en vänförfrågan inom en snar framtid! Inget konstigt att man blir vän med en kollega :D Go for it!

fast jag vill minnas att samma person skickat förfrågan till mig två gånger, efter att jag nekat. Så visst borde det gå att se det för annars skulle man ju inte skicka igen? Må hända kan det ha ändrats sen dess ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 663
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 928
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 380
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Föräldrarpenningtillägg
  • Skottlossning på skola
  • Tvillingar!?