Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh vad jag set fram emot att få umgås med dig i höst! Ska du inte flytta redan i höst?
Och jättekul att det gick så bra med svärföräldrarna!
kl
Hoppar in i tråden en snabbis, vill inte starta en egen tråd men behöver lite tips. Jag är lite intresserad av en man och bestämde mig förra veckan för att ta kontakt (jag har bara träffat honom via hans arbete för en och en halv månad sedan, så jag vet inte ens om han minns mig, och har liksom ingen koppling till honom i övrigt). Jag hittade inget telefonnummer skrivet på honom, och tänkte att det kanske vore dumt att maila till hans jobbmail, så jag skrev helt enkelt ett meddelande på facebook. Jag misstänker att det hamnat i hans "övrigt-mapp" eftersom han fortfarande inte läst det (man får ju läsbekräftelse på så sätt att meddelandet blir avbockat och så står det vilken tid det blev läst, och det har inte blivit läst än). Så då provade jag att maila till hans jobbmail i alla fall, men den adressen verkar inte funka eftersom jag bara fick ett felmeddelande tillbaka.
Så jag vet inte hur jag ska lyckas få kontakt med människan nu.
Jag har aldrig tidigare varit med om att det är så svårt att få tag på en människa när det finns så många sätt att ta kontakt på... Min syster föreslog att jag ska skriva ett vanligt hederligt brev
Vad tror ni, ska jag fortsätta försöka, eller acceptera att ödet motarbetar mig och låta det rinna ut i sanden?
Kl
Gissa vad jaaaag ska göra nu?
Äta på Max?
Härligt att det gick så bra med svärföräldrarna! Har ni planerat nåt på semestern?
Thornbird:Tycker att ett fb-mail räcker.