Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Jag förstår dig, väldigt mycket! Det finns så sjukt många ointressanta killar, både på nätet och ute i livet. Men när man träffat en och annan "mjaha" finns där ibland också nån "wow!" mellan varven! Min fine är inte den typen jag brukar falla för... Trodde jag! :D

Kl
Jag har börjat släppa alla "spärrar" jag haft hela tiden vi setts, jag börjar inse att han faktiskt vill vara med mig och att han nog faktiskt är sådär fin som han verkat hela tiden... Saknar honom som fan nu.

alltså du har ju så rätt i sak. Men samtidigt, om jag skall prata med alla, även dem jag känner "oh no" för med en gång, hur skall jag då avgöra vilka jag vill träffa mer? Även de jag har träffat från lite olika sidor, har ju ändå visat sig vara helt ointressanta till slut ändå, och dem har ju ändå verkat väldigt lovande när man mailat... Menar inte att säga emot dig egentligen, känns så hopplöst bara.

tror ju det är lite därför jag egntligen vill träffa nån IRL och inte över nätet. För är så dömmande direkt, men träffar man någon ute i verkliga livet (inte alls genom en dejtingsajt då alltså) så kan man ju lära känna personen lite innan för hoppningsvis. Ursäkta mina svammliga svar!

evvan: Jo, det sägs ju att det är så. Fantastiskt med din fine iaf!

Mitrolle: Tar lite emot att betala för det, då jag vet "hur jag är" :angel: Hade badoo i ett dyng för ett tag sen, men gillade inte sidan alls faktiskt! Vet inte varför :confused:

Badoo är ju gratis, bara vissa funktioner som du blir utan om du inte betalar. Dock är det ju inga viktiga funktioner, du kan ju fortfarande besöka alla, se vilka som besökt dig och skicka meddelanden till vem du vill, hur mycket du vill.

Kan du tänka dig en datanörd? Jag vet att de är lite enkelspåriga i sitt intresse (för det är ju inte hästtjejer :angel: ) och ofta behöver lite assistans på modefronten (om det inte råkar vara så att man från början gillar hela pikétröjegrejen :angel: ). Men det finns riktigt trevliga exemplar vars största problem verkar vara att de helt enkelt inte befinner sig i särskilt sociala och varierande sammanhang "irl".

Jag kan scanna marknaden åt dig (eftersom jag annars måste skriva tentor)! :D

jasså? Tyckte det var massa saker de ville att man skulle betala för :confused:

Tyckte att det var så mycket man "var tvungen att göra" för att få tillgång till allt. Typ länka till Fb (vill jag inte göra!!!) och lägga upp mängder med bilder etc... Men kanske fattade fel?

haha, jo kanske det. Är inte så inställd på yrke etc. men vill gärna att de är charmiga och har glimten i ögat ;)

Nä då. Jag har inte mitt konto länkat till FB och har inte mängder med bilder uppe heller, inga problem alls. :)

Min erfarenhet säger att många datanördar är charmiga och har glimten i ögat! Dessutom brukar de ju ofta få rätt välbetalda jobb förr eller senare (om vi nu pratar datanörd alltså och inte ren spelnörd) vilket ju kan vara ett plus. :angel:

Åh, gotta love them nerds! :love:

Nu har min nörd ett intresse för kläder och stil (vilket är kul eftersom att det är ett av mina stora intressen), men ååh, TUMMEN UPP för datanördarna!

Mvh,
Kammade hem en massa flickvänspoäng för någon dag sedan då jag lyckades säga något spontant helt själv på nördspråk (något om IOS)

Ska möta min nörd nu och hämta ut paket på posten. Äntligen ska vi bli med överkast och ett underlakan som passar sängen (istället för att ha två enkellakan)! Det är definitivt värt en :banana:

Jag förstår dig så väl! Jag är lika trött på det jag! Träffar ingen på jobbet (borde finnas fler snygga killar på ett så stort företag där de flesta är män), och sen är jag typ i stallet och affären. Oddsen för att träffa någon där existerar liksom inte. Internet är ju ett alternativ, men det känns som en sista utväg på något sätt.

Kort och gott. Jag behöver skaffa mig ett liv så jag kan träffa någon.

Hoppas verkligen att du träffar någon snart, du förtjänar det verkligen!

Åh jag är så nöjd med mig själv, sprang i 3 km-spåret igen och höll ett jämnt tempo hela varvet förutom sista 50 m då jag spurtade på lite och jag sprang på 15.54 - 6 sek snabbare än sist! *nöjd* :bump:
:banana::banana::banana:

Sprang förbi två killar och en tjej varav den ena killen typ knuffade och tramsade med tjejen som blev skitsur/ledsen och skrek efter honom och hans kompis typ bara stod och flinade, jag tänkte herregud vilka idiotkillar det finns, jag är nästan glad att jag är singel när andra har sådana puckon till pojkvänner... :banghead:

Bra jobbat! Grymt ju! :)

KL

Själv har jag nyss kommit hem från Vårruset! Ont som fan i vaderna, men nöjd med livet! 5 km på 25:07. Aldrig sprungit så pass långt så fort så jag är SÅ jävla apnöjd. Heja mig! Haha :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 689
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 971
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka