Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

+ Mitrolle

Heja oss! Jag har också sprungit idag! Första gången sen innan Horse Showen då det varit så himla mycket sen dess. Har hittat ett elljusspår drygt 500 meter från mitt hus! :up:

Hemma efter att ha jobbat 6-20.30.
Jag tror jag dör lite, är dödstrött. Har haft föräldramöte nu på kvällen och fått ett ansikte på alla nya föräldrar inför hösten. Mycket info och nya intryck, bara snurrar i skallen. Ska packa och fixa det sista nu inför imorgon, så får inte lägga mig riktigt än heller...

Ni är så duktiga som springer. Jag har svettats bort kalorier i solen istället :angel: fortsätter på samma tema resten av veckan tänkte jag, svettas kalorier i solen, simma och en och annan situp när man ska sträcka sig efter paraplydrinken :D

Jag förstår dig så väl! Jag är lika trött på det jag! Träffar ingen på jobbet (borde finnas fler snygga killar på ett så stort företag där de flesta är män), och sen är jag typ i stallet och affären. Oddsen för att träffa någon där existerar liksom inte. Internet är ju ett alternativ, men det känns som en sista utväg på något sätt.

Kort och gott. Jag behöver skaffa mig ett liv så jag kan träffa någon.

Hoppas verkligen att du träffar någon snart, du förtjänar det verkligen!
precis!!

undret: tackar för tanken :) Hittar du något guldkorn så kan du ju kolla igen!

va duktiga ni är!!

Evvan: Tja, än så länge får jag mycket meddelanden, men inget direkt intressant...

Ni är så duktiga som springer. Jag har svettats bort kalorier i solen istället :angel: fortsätter på samma tema resten av veckan tänkte jag, svettas kalorier i solen, simma och en och annan situp när man ska sträcka sig efter paraplydrinken :D

Hade kunnat tänka mig att byta med dig. Faktiskt.
:p

Inte alls avundsjuk. Inte alls :p

KL

Jag har faktiskt också motionerat idag. Inte sprungit men ridit. Och fy vad jobbigt det var! Tanken är att jag ska försöka börja springa lite smått nu snart igen också :p

Kl

Snabb badoo fråga: om man kör encounters, och båda "tackar ja" vad händer då? Vad händer om man trycker "kanske" etc???

sjukt Surrealistiskt när man hittar sin första riktiga kärlek på badoo! (Alltså sen tonåren!) Var verkligen helt såld på honom, och fick även min första kyss av honom. Tyvärr (tyckte jag då) blev det inte mer än så då. Och kan inte säga att jag blev sugen nu heller :rofl:

Blä. Min bil verkar vara på väg att ge upp. Har jag otur är det motorhaveri på G. Jag orkar inte!!! :cry:

KL

Hinner inte läsa allt men måste lämna några ord om Badoo.

Utbudet är mer där men jag upplever att det är till 90% knullkontaktsida fast grundidén är inte sådan. Jag har hunnit prata med x antal killar. Förvisso har jag fått en vän därifrån faktiskt men annars har det varit mestadels sex som kommit på tal. Men det kanske inte är så för andra, vad vet jag. Prova iallafall säger jag! :)

kl

Aah, sitter och kollar på Björn Skifs och Agnes framträdande på kronprinsessans bröllop och gråter ögonen ur mig.

Beklagar. :( Kram!

Undret: Visst var det du som för ett tag (länge?) sen länkade till någon hemsida med jättefina hus till salu i Storbritannien? Jag fick ett behov av att titta, men har inte sidan sparad och lyckas inte hitta länken genom att söka heller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 685
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Jag kunde köpa en hund