Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Det är tradition att gå till Björnholmen på säsongspremiären :D Mina vänner bor 10 minuters promenad därifrån, så det är skitbra! Vi brukar ha svinroligt där. Vi brukar dock inte hänga på dansbandslogen utan inne på discot. :D

Jag är redan sjuk. Förkyld efter utekvällen i tisdags... Snorar, nyser och är allmänt trött och hängig. Men det får gå ändå, nu är det fullt ös som gäller. Viktiga möten på jobbet imorgon, Sthlm i helgen, överlämningssamtal till skolan på kvällen på måndag, föräldramöte på tis kväll, Turkiet på ons, kommer hem veckan efter och jobbar två dagar innan det är dags för Eurovision, sen är det verkligen sista rycket på jobbet innan sommaren med massor att göra. Har med andra ord inte möjlighet att vara sjuk förrän i typ mitten av juni.
Ska bli skönt när det lugnar ner sig lite...

Wohoo! Och någon gång i höst får du flytta upp så att du kan vara med miiiig! :bump:

I'll se what I can do! För din skull! :D I höst är det inte helt lätt att flytta nånstans med nya jobbet och allt. Är väl typ mest flyttbar mellan terminerna :D

kl
Får nog åka och köpa nässpray nu. Och sen fortsätta packa!

kl

Alltså ÅÅH vad kär jag är i han den där som är min. Och vad otroligt härligt det är!
Åååh, så fint! Trapphuset är ett riktigt kap. Det anade man inte första gången du berättade om honom. Ni verkar ha det så sjukt fint!

Evvan: Härligt att ni ska ses så snart igen! Är du officiellt flickvän nu?

Yllva: Chalmersfesterna har man ju hört talas om, verkar spännande att vara på en. Vad var det för man du fick med dig? Du höll väl på med nån vetenskaplig undersökning om hur man raggar på olika studenter?

kl
Jag har haft en fin valborg i Stockholm. Jag och ingenjörn åkte upp i måndags och tillbringade tisdagen själva på stan då hans vänner arbetade. Vi lyckades hamna mitt i kungens födelsedagsfirande, det var en väldig procedur. På kvällen åkte vi till nån av ingenjörns bekanta och grillade vid en brygga men det var så sjukt kallt att mina händer domnade bort. Idag har jag varit på jobbet igen, känns skönt att det snart är helg.

Gotlandsgris! Är du på ön i sommar? Typ förslagsvis vid midsommar eller någon av de två efterföljande veckorna?

Alltså, det var han som raggade på mig så ingen undersökning den gången tyvärr... Först försökte jag bli av med honom men sen visade han sig vara väldigt trevlig så då ändrade jag mig!

Phuu, jag dör typ.. Sprang just en sväng på 3 km efter några veckors uppehåll, pressade mig och försökte hålla bra tempo hela varvet och fick till det på 16 min denna gång. Lite jobbigt kändes det efteråt, men det gick bra att springa under tiden. Har moffat i mig en burk kesella hallon efteråt nu som belöning :D

Faktiskt aldrig varit på Björnholmen men hört mycket gott om det så kan tänka mig att det var roligt!

Jag var med några klasskompisar på Valborgskalaset på Chalmers. Det var riktigt kul! Hur stort som helst med massvis med olika rum typ dansmatta, hoppborg, silent disco, tjurridning, "hemmafest", ett rum med dansband som spelade live och massa olika dansgolv. Galet. Fick av någon anledning med mig en dude hem som jag faktiskt kan tänka mig att träffa igen. Och jag tror han ville det med. Fortsättning följer...

Det är så sjukt roligt där! :D Älskar spelrummet med stora skinnfåtöljer, black jack, roulette har de väl också? Ser ut som en riktig gentlemens club om jag minns rätt. :D Najs med mannen också. Gillas!

Jag umgås bara med fiskefolk nu för tiden haha. Tror jag tänkte ändra lite på det och gå på Popadelica i helgen! Lite konsertinjektion, känns fint! Men först ska vi ta och fiska lite gös imorn... ;)

Blev förövrigt kär i Hjo idag. Vilken stad, så mysigt, så vackra hus, så STORA hus, så underbart ljuvlig Vätternutsikt så det inte är sant. Har inte varit där sen jag var en liten skit, och det var ett fint återseende. Där kan man bo.

Ja det kändes som en bra tid tyckte jag också.. Målet är under 5 minuter per km, så har inte jättemånga minuter att skala bort för det men det lär nog ta några varv i det där spåret innan det lyckas..

Mm, det tar ett tag att komma ner i tid. :p
Jag sprang dock en runda på 4 km häromdagen som kändes lugn - men där jag sedan upptäckte att jag legat på 5:15 per km. Sjukt nöjd, med tanke på att jag verkligen inte har bra förutsättningar för löpning, haha. Men det går bättre och bättre!

Det är kul när det känns lätt :)

Är dock sjukt irriterad på att min gps i mobilen inte funkar riktigt så Runkeeper går inte att använda fullt ut. Får bara tiden, inte sträckan.. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 689
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 971
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka