Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Men fy vad trist! Att folk inte kan låta bli ens förråd och boenden.. :mad: Jag är sjukt otrygg i mitt hus nu, tur att jag har sagt upp lägenheten och ska flytta ut. Det värsta är att vi har portkod in till vårat hus, så troligtvis har någon släppt in tjuvarna eller så är det någon som kan våran kod.

Usch, min granne hade lagt ut bilder på fb och köket var bara en stor röra. Skåpluckor låg huller om buller, allting hade dragits ut ur skåpen.. Sjukt är det!

Usch vad otäckt! :(

Jallan: Grattis till jobb!! :bump:

kl
Här händer inget särskilt. Dagen har varit lite blaha. 3 vikarier på jobbet, 44 barn, aningen rörigt. Fick bli mycket utevistelse idag för att få ihop dagen.
Pissig kväll. Har pratat med en kompis innan om att vi kanske skulle dra ihop ett gäng till Soran och Betnér. När nu biljetterna släpptes idag skickade jag iväg ett sms innan för att kolla om hon fortfarande var sugen. Fick svar att hon redan köpt med en annan vän... Nu löser det sig väl ändå, för jag ska gå med engelsmannen, men jag kände mig lite bortglömd :meh:
Sen har jag suttit i telefon med jävla telenor. Sa upp ett abonnemang för ETT ÅR SEN. Upptäckte i höstas att det inte alls tagits bort men eftersom det dragits via autogiro märkte jag det inte innan. Har sen dess sagt upp det två gånger till och blivit lovad fria månader m.m. på mitt andra abonnemang, som jag ska ha kvar. Men det har inte hänt ett skit trots allt de lovat. Och nu. "De som har hand om detta har gått för dagen. Kan du återkomma imorgon?" :rage:

Tur som fan att det är fredag imorgon. Ska shoppa med en kompis och njuta av lite fri helg och egentid innan engelsmannen kommer på söndag och stannar några dar!

kl

Undreeet! Är det MK Hamilton Tote du har? Är i behov (nåja :angel: ) av en ny väska och känner lite för att beställa en Kors när jag har fått lön :d

kl

Undreeet! Är det MK Hamilton Tote du har? Är i behov (nåja :angel: ) av en ny väska och känner lite för att beställa en Kors när jag har fått lön :d

Ja, min är av största modellen och i väldig stelt läder som gör att väskan håller sin form (och som är supersnyggt). Jag har använt den till vardags sen jag fick den och det enda som är lite slitet är metallen i öglan där hänglåset hänger. Lädret är det inte en repa på, och då är jag ändå inte direkt rätt om väskan. Dessutom är det superbra att det är både handtag och en kortare axelrem. Och den är i precis perfekt storlek, man kan ha ett kollegieblock i den till föreläsningar men den är inte stor och klumpig för det. Jag skulle säga att kvalitén är värd priset hos MK, absolut.

Ja, gillar den. En plånbok från MK står högt upp på önskelistan inför min födelsedag nu när jag fått ett hum om kvalitén. Har till exempel en väska som kostade nästan 2000 kr och som såg för jävlig ut efter ett års användning med sprucket läder och sömmar som lossnade. Det är inte alls särskilt kul.

Alltså, det är verkligen sjukt vad jag alltid drar till mig märkligt folk. Nu har jag typ inte hört något alls från dejten sedan jag frågade senast om vi skulle ses och han inte hade tid. Innan det dök han ju upp som gubben i lådan i tisdags förra veckan. Undrade idag hur han tänkte, om han ville fortsätta lära känna varandra överhuvudtaget liksom.. Fick till svar att han tyckte det gått för fort fram (?) och därför varit lite undandragande.. EHm jaha, det är ju HAN som typ stormat på i 190 och jag har försökt bromsa och tyckte vi skulle lära känna varandra i lugn och ro.. Jag begriper nada. :confused:

Jag har klippt lugg igen! :D Tror jag gillar't. MEN, vad jobbigt det är när det regnar småspik och blåser satan. Luggen blir inte så snygg då... :p

Och det är tyst mellan mig och min dejt, vi snackar knappt alls! Vi utväxlade några meningar igår kväll men det var allt.

Jag har inte frågat när han kan ses igen, jag vill han ska fråga efter att jag föreslagit i fredags. Men jag kanske gör det senare mot helgen. Vi får se.

Kan alltid vara svårt i början, båda parter brukar kunna känna att de själva hör av sig jättemycket men får dålig respons tillbaka. ;)

KL
Själv är jag jättesingel nu igen.

Jag har klippt lugg igen! :D Tror jag gillar't. MEN, vad jobbigt det är när det regnar småspik och blåser satan. Luggen blir inte så snygg då... :p

I hear ya... var länge sen jag hade lugg nu men funderar ofta på att skaffa igen. Det är ju så snyggt! Men kräver rätt mycket mer jobb än det jag lägger ner på mitt hår nu (= inget). Ska till frissan om två veckor så får väl fundera tills dess :p

Fast det brukar ge sig efter ett tag, när håret "vant sig". Min lugg kräver minimalt med jobb nu för tiden (har visserligen "alltid" haft snedlugg men rak sen i höstas) och i början fick jag styla ordentligt men nu räcker det att jag blåser håret efter dusch så ligger den perfekt. :)

Oj, funkade det inte med honom? Tråkigt, han verkade ju vara en helylle kille :(

Och jag fick godnattssms. som blev till fler sms. Nu frågade han när jag ville ses igen. Nu har min oro vänt från att det inte är nåt alls till att det bara ska handla om sex :banghead:

Nåja, jag måste sluta vara så in i helvetes analytisk!

Nä, det kändes inte riktigt rätt för mig.

Jag tror ju inte att du behöver vara orolig för det, efter vad du berättat om det i alla fall. :)

Nä. Faktiskt inte!

Han kallade mig "darling" ikväll :o

Nu är det nog sagt att vi ses till helgen. Var, när och hur har vi inte bestämt än tror jag. Hade en liten konversation om hur det kunde kosta för oss att ses, är ju trots allt 7 mil mellan oss och ingen av oss har jättebra inkomst, han har ju ett jobb men jobbar bara timmar och jag pluggar. Men det känns som ett av de minsta problemen. Nu måste jag bara öppna upp mig för honom så han vet mer om mig och hur jag funkar. Han behöver få veta hela paketen så jag vet att han är värd att kämpa för att få tillit för. Åh tycker nästan synd om honom, jag är rädd att det skrämmer iväg honom eller han känner att han får krav på sig. Usch. Usch!!!

Aha, var F inte rätt så var han väl inte det.

Har haft mannen här sen i söndags, känns tomt nu när han åkt hem... Hade glömt hur jävla mysigt det är att ha någon att komma hem till. Har varit mysigt att vara "sambos", lite mer vardag. Känns astråkigt nu när han åkt, tur det bara är två dagar tills jag åker upp. Sen blir det lääänge tills vi ses, för helgen nästa vecka är jag i Turkiet och veckan efter på Eurovision... Vilket ska bli väldigt roligt men dumt att det blir två helger i rad! :(
Igår var vi hemma hos några av mina bästa vänner på lite förfest innan vi var på säsongspremiären av Björnholmen :D Mycket trevligt!

Har ni andra haft en bra valborg?

Faktiskt aldrig varit på Björnholmen men hört mycket gott om det så kan tänka mig att det var roligt!

Jag var med några klasskompisar på Valborgskalaset på Chalmers. Det var riktigt kul! Hur stort som helst med massvis med olika rum typ dansmatta, hoppborg, silent disco, tjurridning, "hemmafest", ett rum med dansband som spelade live och massa olika dansgolv. Galet. Fick av någon anledning med mig en dude hem som jag faktiskt kan tänka mig att träffa igen. Och jag tror han ville det med. Fortsättning följer...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 685
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka