Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

kl

Åh kan det inte bli mitten av maj/juni snart? Vill att det ska bli dags för "våra" parningar nu!

Mvh,
Dör snart valphybrisdöden

Lusläste i tråden, undrade hur alla hade det! Men alla verkar må bra och det rullar på så då är jag nöjd :D

Och fan vilka fula smileys de lagt till här!

Är hemma sjuk idag, blev helt utslagen igår och fick gå hem från jobbet. Feberfrossa de luxe inatt och har sovit bort halva dagen. Sedan började det släppa. Då fick jag oväntat besök :D
Nu känner jag mig typ inte sjuk alls helt plötsligt, tänk vad lite kärlek kan bota :love:

Japp, han verkar ju iaf vilja ses, frågade om han fick komma över och jag bara ehm jaa.. Stod här med håret på ända efter att ha tagit ett bad och allmänt kaos mitt i diskandet och så dök han upp, inte rädd för baciller iaf :p

Spännande :D

Själv är jag i en sjukt jobbig sits. :crazy:

Har eventuellt träffat en kille. Det enda jag vet är att vi ska ses igen. Inte när eller hur. Jag vet inte varför men jag bröt mot min egna regel som jag hållit så hårt så länge. Jag är så sjukt dåligt på det här med att dejta, jag har aldrig gjort det och vet inte hur jag tar steget till det?

HJÄLP?

Bakgrundsinfo - vi har redan hunnit sexa och jag slängde inte ut honom dagen efter trots migrän, han blev kvar tills jag skulle till stallet. Och vi har kramats och myst. Det har jag inte gjort med någon på SJUKT länge. Jag tar inte ens i dem med tång dagen efter och jag har inte ens sovit ihop med nån kk heller. Så "illa" var det innan.

Äsch, låter sunt att släppa på dina regler tycker jag. Dejta är inte så svårt som det kan verka, släng bara iväg ett sms om att det var roligt att träffa honom senast och föreslå att ni ska ses igen och ge ett förslag på aktivitet! Typ "Hej! Det var roligt att träffa dig i tisdags, skulle du vilja ses igen och ta en öl nån kväll?"

KL

Vill mest säga att jag lever! Och be om ursäkt igen för att jag är aptråkig just nu, som hoppar in och försvinner :p.

Det går bra och sånt, min telefon har sagt upp sig helt och i och med att den även fungerar som modem för mig så är jag dessutom internetlös hemma. Folk tror att jag sagt upp bekantskapen med dem tror jag... Påminn mig om att aldrig binda upp mig på ett abonnemang längre än 12 månader, okej?

Vi har sagt att vi ska ses. Igår frågade jag mer exakt om vi skulle ses till helgen. Han skulle kolla hur det såg ut för honom på lördag, ifall jag kunde komma upp på fredagen. Han skulle iväg med sitt band men visste inte riktigt när än.

Ska nog föreslå en dejtningsaktivitet om han hör av sig idag (vilket jag hoppas). Då märker vi väl vad han säger. Vill gärna "markera" för honom på nåt sätt att jag är intresserad av mer och om han inte är det får han säga det.

Vissa regler kan man släppa efter. Men den här regeln var sjukt dum.

Hade stöd av Hedinn igår så jag kom framåt lite iallafall!

För övrigt har jag så sjukt mycket ångest att jag knappt kan äta och mår skit. Det är tydligen vad som händer mig om jag känner att jag vill nåt. Det gör att jag ångrar att jag lät det hända. Kunde ha besparat mig så mycket ångest.

Åh, stackare! Själv ska jag eventuellt köpa ny mobil imorn jag. Fiiiint. :D
Men, kolla hur det är med reklamationsrätt? (beroende på vad som hänt, klart) För även om du inte har garanti så ska du ju ha reklamationsrätt. :)

Äsch, det är mitt eget fel. Har tappat den i golvet fler gånger än jag kan räkna ;). Men det suger. Blir så nervös av att människor blir ledsna på mig bara :(

Det blir nog till att låsa upp min gamla Iphone 3 som ligger här någonstans, har runt 1 års bindningstid kvar :grin:.

Förresten är jag in lövz med mitt nejbahood. I måndags när jag kom hem stod polisen på parkeringsrutan bredvid min och undersökte en bil utan plåtar och igår kväll när jag skulle lägga mig stod två polisbilar utanför, de höll på med något i porten mitt emot min.

:D

(Det ligger nog något i det där med att jag kanske INTE bör lämna ludd i tvättmaskinen...)

Haha, spännande med alla polisbesök! :D
(på tal om det så drömde jag att jag fick min aspirantplats u Uppsala. HEJ ÅNGEST!)

Segt att det är därför mobilen inte funkar. :/ Inte gratis att gå och köpa en ny lur direkt... :/

Mina mobiler håller bara ett år, ironiskt nog skaffade jag 24 månaders abonnemang på den jag har nu, vi får se om den är så tålig som de säger. Xperia V som är vattentätt. Den är vattentätt idag, det kan jag garantera för jag har provat att använda den i duschen :D

Åh! Var på intervju idag och det gick bra.
Tjänsten som receptionist var typ satt, men de verkade väldigt intresserade av att ha mig på telefonbokningen. Så jag hoppas! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 685
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka