Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Filipuss: Usch vad hemskt med han som dog, hur kom det sig?

Det är verkligen tragiskt! Jag har hört rykten om att det berodde på att han hade diabetes och inte skötte medicineringen, men om det är sant eller inte vet jag inte. Det sista jag hörde var att han låg i koma och att tillståndet var kritiskt men nu har han alltså somnat in. :cry: :(

s¨hilma roligt apporpå bröllopet du var på i helgen! Såg bild på din fb, och brudgummen kände jag igen från mammas jobb (där ju även jag vickar ibland) :p

Zarro: Grattis till förlovnngen! Inte heller på min feed har det dykt upp konstigt nog....

Hemskt när vem som helst går bort men självklart känns det mer verkligt på något sätt när det är någon i ens egen ålder... :(

Min gammelmoster gick bort under påskhelgen så ska på begravning om ett par veckor. Lite speciellt för hon var den sista ur den generationen i släkten, kommer nog bli mycket folk på begravningen...

Usch, beklagar. Det är ju som ovan redan sagt alltid sorgligt när någon går bort men extra påtagligt när det är en ung människa. Och jag hoppas verkligen att det löser sig för dig med hästarna, smärtan och nacken. Det är väldigt orättvist, men du får en styrkekram härifrån i alla fall.

KL

Puss och kram på er, gänget! (Låter mysigare än "Hej", visst? :D).

1. Förlåt att jag bara droppar in ytterst sporadiskt just nu, livet är hektiskt för tillfället, men väldigt fint.

2. Da Fuq har hänt med buke?! Konstiga smileys och "ungdom" är tillbaka...?

3. Jag Ä-L-S-K-A-R min lägenhet. (Bilder kommer säkert dyka upp så småningom men det klassas fortfarande som flyttkaos hemma...)

DÄR ÄR DU JU!

Jag var nära att börja efterlysa dig! (både här och i Beachtråden!)

Så jävla fint att höra att livet behandlar dig bättre och att du trivs i lyan! Du är så himla värd det! :love:

:love: :love:

Åh jag saknar er allihop så himla mycket! Har inte ens hunnit slå på datorn de senaste veckorna, det går i ett just nu. Men snaaaart är jag klar med pillet här hemma och då blir det nog lite lugnare hoppas jag. Eller ja, jag hoppas ju på att få jobb såklart, men en timme vid datorn då och då hade varit fint :D.

Hur mår ni?

Vi mår bra, höll jag på att skriva, men det kändes lite schizofrent :p
Jag har det bra! Sjukt trött bara eftersom jag jobbat 6-19 med jobb, samtal och möte. Det är sjukt mycket på jobbet nu, när jag har hand om de största barnen som ska börja skolan i höst och dessutom ska vara med på lite möten osv med nya jobbet redan i vår...
Men annars är det fint! Ska till Stockholm i helgen. Och vi tittar på lite resor till semestern :D

Officiellt är det väl inte, men vi är överens om att vi inte är singlar, och vi har planer fram till november... :) Sen är jag medveten om att vad som helst kan hända (är fortfarande lite on edge) men just nu känns allt fint! Ska träffa hans vänner i helgen och t.o.m. hans föräldrar vet om mig nu. :)

Jag mår helt okej. Lite trist att vara på ruta ett igen, men där är man ju van att vara så livet rullar ju på som vanligt.

+ 1 på att vara på ruta ett... Känns som det just nu i alla fall. Har ju 21-åringen nånstans i bakgrunden men högst oklart...

Annars är livet rätt fint! Arbetet med uppsatsen flyter på bra, har en uppsatskompis som är väldigt ambitiös och dessutom intresserar sig för dom bitarna som jag tycker är tråkiga så det kunde inte bli bättre :D

Har faktiskt haft två andra dejter den senaste veckan. Ingen fullpoängare än så länge utan bara sånna där jättetrevliga personer som jag kan ha roligt med men som jag vet aldrig nånsin kommer bli något annat än kompisar. Menmen, det kunde varit värre! ;)

Underbart att det ljusnat i livet och att det är fint med lägenheten! Så roligt att höra!

I mitt liv är allt bra. Det rullar på med jobb, skola och hästen. Gammelstoet åkte till sin fodervärd vid påsk så jag håller just nu på att vänja mig vid att ha en häst och lite mera fritid. Mannen ansåg att jag borde tagga ner lite och ta det lugnt nu när jag har chansen, jag åkte och köpte ett gymkort istället :angel:

s¨hilma roligt apporpå bröllopet du var på i helgen! Såg bild på din fb, och brudgummen kände jag igen från mammas jobb (där ju även jag vickar ibland) :p

Haha! Häftigt när världen är så himla liten! Då vet jag alltså var du jobbar också.

Lorden: ÅH vad roligt att du trivs så bra i din lägenhet! Ser mycket fram emot bilder!

Evvan: Låter fint det där, som att du snart skulle kastas ut från den här tråden om vi nu hade varit såna som höll hårt på sånt...

Undret: Hur går dt med gymmet? Jag köpte gymkort förra veckan och hade högtflygande planer men hinner liksom aldrig gå dit?

Med mig är det annars fint, börjar komma in i mitt jobb lite och ska snart skola in en ny flicka som nog kommer kräva en del tid. Lite skönt för jag vet inte riktigt vad jag ska göra på mitt kontor som det ser ut nu.

kl

Ah behöver en serie att se på NU!

Hjälp mig. Försöker desperat komma på den där serien som Undret såg på? Med den blonda tjejen? Aaahhhhhh.

Jag ser på Whitney. Och The New normal. Och The Mindy project. Och Modern family. Och The big bang theory. Och Suburgatory (men slutade för att det ballade ur totalt). Och Happy Endings. Men specifikt med en blond tjej..? Vet inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V