Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Det här är INTE okej.

Övervägar stark att endast använda de tre som fortfarande ser normala ut i ren protest. Bukes smileysar har alltid varit så bra jämfört med andra forums, jö!

Rofl rullar inte ens för mig.

Nej tyvärr hade allt försvunnit :(.
Satt i förmiddags & svarade på 5 utav 10 frågar så kanske inte så mycket kvar ändå men igår hade jag bara 4 frågor kvar så hade hunnit klart med arbetet idag egentligen.

Rofl rullar inte och bow bugar inte. Cool ser inte cool ut och ängeln ser inte så fantastiskt oskyldig ut längre. Djävulen ger inget "moahaha jag är så ond"-intryck utan ser bara sur ut, mad kan inte längre användas efter "jag är lite låtsas-bitter på dig"-meningar och smirk ser ju mest bara glad och funderande ut. Love säger inte längre "Åh jag är såååå glad och kääär!" utan mer "tihi, aww" och confused ser ju bara uttråkad ut. Och inget kan beskriva känslan "Men herregud är du helt dum i huvudet" som gamla crazy gjorde.

Men de andra är väl helt okej.

Shape up, Gunnar, med andra ord!

Hahahaha såg just djävulens mustasch hahaha...! Skrattretande, ej läskig.

Mina totalt (icke)empiriska studier säger mig att jag är oattraktiv i Värmland och attraktiv i Småland.

Herregud vad det plingat på Badoo sedan jag ändrade ort! Jag skulle dammsuga ikväll men har suttit vid datorn och skrivit mer än jag gjort de senaste månaderna. Da fuq?

Tillägg: Har nu fått numret till två snubbar som jag skrivit med en liten stund ikväll haha. Är folk mer desperata här eller nåt?

Alltså, jag vill kunna ta dina känslor seriöst... men med de nya smileysarna så GÅR DET BARA INTE! Vägrar dessutom använda dem för att understryka min frustration.

Men hoppas att det går bra och är trevligt, vad är planen?

*kl*

Vilken kväll det har varit! Min kompis fortsätter med att försöka få ihop mig med mitt gamla ragg och det har gått så pass långt att jag har börjat tänka: "Varför inte?".. Enligt min vän (som är släkt med mitt gamla ragg) så har han frågat efter mig osv. Jag som hela tiden sagt att jag vägrar träffa någon har börjat tänka om. Blir spännande att se om det blir någon fortsättning på detta.. ;)

Ikväll har jag druckit alkohol. För första gången på evigheter. En hel flaska vin, två öl och två cider. Känner mig knappt påverkad, bara trött och hungrig haha! Imorgon ska jag gymma för första gången på evigheter, får se hur det går. Sen ska jag eventuellt vara chaufför igen imorgon natt, har dock sagt åt folket jag ska skjutsa att om någon är på gränsen till att vara för full (=risk för att kräkas) så kommer den personen att få fixa annan skjuts hem, har fortfarande inte fått pengar för förra helgen när en person spydde ner min bil..

Ja, planen är väl att han åker upp på e.m. från Gbg-trakten och sedan hoppas jag väl på att jag inte vill springa åt andra hållet när han kommer hit.. haha.. *gamla crazy smiley* och sen så tyckte han vi skulle gå på bio och äta o sådär.. så vi får väl se. Lite läskigt är det, men det har ju känts bra att prata i telefon så man får väl hoppas det känns bra irl också.

Grottmongot (bild finns i gruppen) hörde av sig igår och undrade om jag "skulle flirta med honom på medeltidsveckan".

1) Hej välkommen till världen, det är april. Medeltidshelvetet är i augusti.
2) HATAR medeltidsveckan. Enda anledningen till att jag är där för att a) jag bor i Visby innerstad (= omöjligt att undvika skiten) b) min bästa vän reser dit från Schweiz för att tönta runt med sitt band
3) TRE ÅR SENARE OCH JAG ÄR FORTFARANDE INTE INTRESSERAD
4) MIN PROFILBILD (han skrev på skype) ÄR PÅ MIG NÄR JAG PUSSAR MITT TRAPPHUS!!
5) KOMMER ALDRIG ATT BLI INTRESSERAD!!!!!!!!!

Är ovanligt arg och irriterad idag.

Nej men han har ju försökt i TRE (3) år. Vi har gemensamma vänner/bekanta (jag har träffat honom EN (1) gång), och han har inte skrivit på jättelänge.
Men då och då hör han av sig och till exempel frågar om han kan komma och fira min födelsedag med mig, så han kan anordna en "medeltidspicknick" på stranden (notera: jag fyller år i NOVEMBER (= jävligt kallt på stranden), han bor i Uppsala (jag bor i Visby), jag hatar FORTFARANDE medeltidstjafset och är därför inte intresserad av någon jäkla medeltidspicknick!!!)...

Eller om jag är hemma den fjortonde (februari), så att han kan komma och lämna en ros till mig (fortfarande: han bor i Uppsala - det gör inte jag).

Har nu tagit bort honom på facebook och skype, hör han av sig på sms får jag väl be honom att 1) ta bort mitt nummer 2) dra åt helvete.

(Är verkligen JÄTTEirriterad idag, vet inte var det kommer ifrån?!)

Grottmongot (bild finns i gruppen) hörde av sig igår och undrade om jag "skulle flirta med honom på medeltidsveckan".

1) Hej välkommen till världen, det är april. Medeltidshelvetet är i augusti.
2) HATAR medeltidsveckan. Enda anledningen till att jag är där för att a) jag bor i Visby innerstad (= omöjligt att undvika skiten) b) min bästa vän reser dit från Schweiz för att tönta runt med sitt band
3) TRE ÅR SENARE OCH JAG ÄR FORTFARANDE INTE INTRESSERAD
4) MIN PROFILBILD (han skrev på skype) ÄR PÅ MIG NÄR JAG PUSSAR MITT TRAPPHUS!!
5) KOMMER ALDRIG ATT BLI INTRESSERAD!!!!!!!!!

Är ovanligt arg och irriterad idag.

Låter som en klipsk kille.... Eller. Nä.

Jag har med tvättid idag, men min vän som bor ett hus bort har köpt en kattunge(Ragdoll) och eh, tja, tvätta kan jag göra en annan dag eftersom jag just nu känner ett väldigt stort behov av att gå och hälsa på den!

Jag har också en stalker som jag skrev lite med på HP för över ett år sedan och var på en dejt med men kände, näe det var inget för mig. Han har efter det typ sms:at ett antal ggr första tiden trots att jag inte svarade och skrev på HP flera gånger..
Nu skrev han även på badoo så jag blockade honom där med. En del är det bara nåt fel på..

Hahahaha! Medeltidspicknick! Han måste verkligen tro att du ÄLSKAR medeltiden. Man får beundra honom för hans uthållighet dock, men han verkar ju inte allt för klyftig.

Smart kille!

KL

Har spenderat förmiddagen med att städa och diska. Nu är min lägenhet fiiiiiiin igen! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 412
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka