Beställde en SL nu så får vi se!Visserligen sant! Milous rygg är 33-34cm och selen han har är 22-27cm, men skulle jag gå upp en storlek skulle han bada i den haha...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställde en SL nu så får vi se!Visserligen sant! Milous rygg är 33-34cm och selen han har är 22-27cm, men skulle jag gå upp en storlek skulle han bada i den haha...
Vilken storlek tog du?
Santo är ca 31 runt halsen, 61 runt bröstet men hela 55 lång i ryggen.. S eller den mindre till honom tror du??
Hoppas på detLadda och Otis går med varsin S, så jag tror att SL blir bra till Santo
De är ca 38-40 runt halsen, ca 65-70 runt bröstkorgen och 54-55 långa i ryggen
En vaddå?Ja just det. Köpte addpocket för ett tag sen och jag älskar dem verkligen. Blev påmind om hur bra de är idag när jag testade nya västen på promenad. Västen är jag också nöjd med men man blir inte lika varm i addpocket. Det är stora fickor som är lätta att komma ner i utan att vara klumpiga.
En vaddå?
En vaddå?
Ja just det. Köpte addpocket för ett tag sen och jag älskar dem verkligen. Blev påmind om hur bra de är idag när jag testade nya västen på promenad. Västen är jag också nöjd med men man blir inte lika varm i addpocket. Det är stora fickor som är lätta att komma ner i utan att vara klumpiga.
Åååh, jag är så sugen!
Har redan fickorna/bältet från HelsiTar, men använder det alldeles för sällan...
Samma här! Har kjolen från Helistar men gillar addpocket mycket mer!Jag har "träningskjol" också men tycker bättre om mina addpocket.
Det säger du bara!Hööks har 15% rea på allt ikväll mellan 17-20... Ska bara dit och titta
BARA titta. Och kanske gå förbi Arken Zoo också. Bara för att titta!!Det säger du bara!
Jag ska också dit men jag har ett uppdrag, behöver ett till kyltäcke inför söndagens utställning. Kan ju inte ha ett täcke och två hundar!Hööks har 15% rea på allt ikväll mellan 17-20... Ska bara dit och titta
Hööks hundförarbälte är billigt, och jag tycker att det funkar bra. Kanske inget för seriöst drag, men för promenader absolut.Jag behöver shoppa. Haha. Så skriver här efter tips på bra och prisvärda produkter.
Hunden är blandras. Lika stor som en foxterrier på höjd och bredd, så slank hund (39 cm hög/40 cm lång/9 kg). Selen är Hurrta i storlek 45 om det kan ge en hyfsad uppskattning av storlek. Korthårig hund.
Det jag egentligen behöver är:
- en borste i fällningstider, vad funkar för en korthårig hund. Gamla kardor som jag hade till spanieln funkar ju inte.
- klövjeväska, nu kommer det bli fler promenader med barnvagn så tänkte att man kan lägga till extra utmaning.
- hundförarbälte. Något robust att fästa kopplet i och att förvara godis/bajspåsar i.
Tips och förslag?
JAg har försökt i flera år att köp en sådan, men har aldrig funnits i storlek large - alltid slut och aldrig kommit in igen. Hittar du, så hojta och ge mig länk
Världens bästa grej på sommaren. Anväder dem varje promenad! När jag skulle ha mina så fanns de inte att köpa längre så mina har mamma sytt.