@GardenAngel jag cyklar bort och kollar i den närmaste djuraffären, vet att det brukar finnas mycket hurtta där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tradera,ebayTror inte det. Mätte henne och hon har 36 runt halsen och 50 runt bröstkorgen. Men tycker det är så svårt att mäta och olika sidor har olika måttabeller. Har 60cm på gamla y-selarna och 45-60 på activeselen.
Fanns inte på Tradera, men @Thea fixade!Tradera,ebay
Nu börjar jag ligga efter i antal selar igen... Men jag har köpt en kylmadrass!Fanns inte på Tradera, men @Thea fixade!
Jag är uppe i fem selar!! men har en y-sele som är en storlek för stor som bara ligger. Något eski vill ha kanske?!Nu börjar jag ligga efter i antal selar igen... Men jag har köpt en kylmadrass!
Ta med den så får vi se! Jag har fyra fungerande selar, och en gammal som inte är särskilt bra. Nej vänta, jag har en skum spårsele från Biltema också, aldrig använd. Fortfarande flest!Jag är uppe i fem selar!! men har en y-sele som är en storlek för stor som bara ligger. Något eski vill ha kanske?!
Tug-e-nuff har bra grejer!Jag har shoppat så att det räcker och blir över, men jag skulle vilja hitta några riktigt roliga bollar med expander som är hållbara. Någon som har tips?
Snygg pojke! En sån spanar Santo med påIgår shoppade vi en Zero DC shorter sele, beställde den alltså 13.30 igår och idag 13.00 låg den i min brevlåda, där snackar vi grym leverans! Hur som helst så passar den super under all päls, har inte testat den än, men det blir på nästa promenad
Snygg pojke! En sån spanar Santo med på
Vilken storlek tog du?Vi är riktigt nöjda! Enda selen hittills som ligger stilla när han far runt
Tog Mini II till honom, han ligger i övre spannet på halsmått och i undre spannet på bröstmått. Halsöppning passar perfekt och runt bröstet är den spänd på innersta. Skulle nog ta SL om jag va du, de står även att de är något stora i storleken och att om hunden väger mellan två att man ska ta den mindreVilken storlek tog du?
Santo är ca 31 runt halsen, 61 runt bröstet men hela 55 lång i ryggen.. S eller den mindre till honom tror du??
Dyr shopping idag! Först tävlingslicens, 615 kr och sen BPH, 750 kr. Jag kommer bli ruinerad
Tog Mini II till honom, han ligger i övre spannet på halsmått och i undre spannet på bröstmått. Halsöppning passar perfekt och runt bröstet är den spänd på innersta. Skulle nog ta SL om jag va du, de står även att de är något stora i storleken och att om hunden väger mellan två att man ska ta den mindre
Okej! Tänkte mest på rygglängden, SL står där upp till 40 och han är 55 kanske har mindre betydelse?