Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår shoppade vi en Zero DC shorter sele, beställde den alltså 13.30 igår och idag 13.00 låg den i min brevlåda, där snackar vi grym leverans! Hur som helst så passar den super under all päls, har inte testat den än, men det blir på nästa promenad :p
DC_zpseptksy80.jpg

Jag har shoppat så att det räcker och blir över, men jag skulle vilja hitta några riktigt roliga bollar med expander som är hållbara. Någon som har tips?

Jag har shoppat så att det räcker och blir över, men jag skulle vilja hitta några riktigt roliga bollar med expander som är hållbara. Någon som har tips?
Tug-e-nuff har bra grejer!

Tillägg: motiverade hundars webbutik har dom och andra roliga kampisar med expander. Finns någon med både päls och boll! Men allt är inte från tug-e-nuff.

Senast ändrad:
Igår shoppade vi en Zero DC shorter sele, beställde den alltså 13.30 igår och idag 13.00 låg den i min brevlåda, där snackar vi grym leverans! Hur som helst så passar den super under all päls, har inte testat den än, men det blir på nästa promenad :p
DC_zpseptksy80.jpg
Snygg pojke! En sån spanar Santo med på :)

Vilken storlek tog du?
Santo är ca 31 runt halsen, 61 runt bröstet men hela 55 lång i ryggen.. S eller den mindre till honom tror du??
Tog Mini II till honom, han ligger i övre spannet på halsmått och i undre spannet på bröstmått. Halsöppning passar perfekt och runt bröstet är den spänd på innersta. Skulle nog ta SL om jag va du, de står även att de är något stora i storleken och att om hunden väger mellan två att man ska ta den mindre :)

Tog Mini II till honom, han ligger i övre spannet på halsmått och i undre spannet på bröstmått. Halsöppning passar perfekt och runt bröstet är den spänd på innersta. Skulle nog ta SL om jag va du, de står även att de är något stora i storleken och att om hunden väger mellan två att man ska ta den mindre :)

Okej! Tänkte mest på rygglängden, SL står där upp till 40 och han är 55 :angel: kanske har mindre betydelse?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 416
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 038
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 372
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 287
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka