Jag som ska en sväng till Hööks på lördag med mamma. Visserligen för att kolla på reflexjacka till mig, men kanske att hunden behöver nåt också. Kanske .Tipsarom att Hööks har 15% på hela hundsortimentet denna veckan också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som ska en sväng till Hööks på lördag med mamma. Visserligen för att kolla på reflexjacka till mig, men kanske att hunden behöver nåt också. Kanske .Tipsarom att Hööks har 15% på hela hundsortimentet denna veckan också
Hunden behöver alltid något!Jag som ska en sväng till Hööks på lördag med mamma. Visserligen för att kolla på reflexjacka till mig, men kanske att hunden behöver nåt också. Kanske .
Jag som ska en sväng till Hööks på lördag med mamma. Visserligen för att kolla på reflexjacka till mig, men kanske att hunden behöver nåt också. Kanske .
Jag anar att det inte bara blir en reflexjacka..
Förstår inte vad du menar....
Idag har jag varit och hämtat mina nya burar
Alltså - är så jävla nöjd! De blev helt perfekta.
Övre burarna är lite mindre, ca 55cm höga, de undre är ca 65cm höga De är 89cm på djupet och de nedre är 119 breda totalt, de övre ca 110. Muppiga mått på den där bilen
Det blir super med utrymmet mellan kupén och burarna, där ska jag lägga in en matta och fixa med förvaring
Man kan ha både och! /Mvh har tre bilarSuck... Jag borde verkligen ha skåpbil. Dina bilder får mig att inse det ännu mer
(Jag vill ha en liten, snabb sportbil...)
Jag önskar verkligen att jag hade råd med detMan kan ha både och! /Mvh har tre bilar
Suck... Jag borde verkligen ha skåpbil. Dina bilder får mig att inse det ännu mer
(Jag vill ha en liten, snabb sportbil...)
De har definitivt mätt in rätt massiva aussietikar. Fick dra in spännbandet hela vägen under magen och en bra bit över bogenNu har Tinjas tjänstetecken och norska sökrulle kommit till posten på Ica!
Nu hoppas jag verkligen att det passar. Klickade ju in storlek "australian shepherd-tik" men vet ju inte om de mätt efter australian shepherds som arbetar eller de massiva utställningshundarna
Idag har jag varit och hämtat mina nya burar
Alltså - är så jävla nöjd! De blev helt perfekta.
Övre burarna är lite mindre, ca 55cm höga, de undre är ca 65cm höga De är 89cm på djupet och de nedre är 119 breda totalt, de övre ca 110. Muppiga mått på den där bilen
Det blir super med utrymmet mellan kupén och burarna, där ska jag lägga in en matta och fixa med förvaring
Å va finna de blev! När kommer den fjärde hunden
En vad?Reflexjackan fanns inte i bra storlekar just nu, men det blev en sån här till labben som fyller fem år nästa vecka
En orm, syns inte bilden?En vad?
Nej tyvärr!En orm, syns inte bilden?
Skumt. Kopierade bilden från hööks och ser den själv från både dator och platta.Nej tyvärr!
Vad knepigt, då tycker man ju att jag borde se den med!Skumt. Kopierade bilden från hööks och ser den själv från både dator och platta.
Är en sån här:
*Länk raderad av moderatorn*