Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är fattig och kan inte shoppa men i veckan fick jag den här:
6FCBFF34-F2C1-469E-A3DB-680ED94F0A99_zpsx5v9vpzo.jpg

Jag är jätteglad över bebisvågen, blandisen tycker däremot att det var en tråkig födelsedagspresent. :meh: :D

Jag vill ha en vårjacka!
Är jättesugen på Arraks softshell men har hittintills inte haft en softshell som ventilerar utan man blir plaskblöt i varenda en.

Vad har ni för vårjackor? Helst med ryggficka men tipsa ändå!

Jag vill ha en vårjacka!
Är jättesugen på Arraks softshell men har hittintills inte haft en softshell som ventilerar utan man blir plaskblöt i varenda en.

Vad har ni för vårjackor? Helst med ryggficka men tipsa ändå!
Jag kör med tjocktröjor eller vanliga vindjackor och sedan har jag addpocket de gånger jag behöver ha med lite extraprylar på promenadena :)

Jag kör med tjocktröjor eller vanliga vindjackor och sedan har jag addpocket de gånger jag behöver ha med lite extraprylar på promenadena :)
Är lite inne på att ha västen över nån typ av vindjacka, men äger ingen sån heller! :p Antar att det inte blir lika dyrt om jag köper en sån iofs :)

Jag behöver ett par byxor för hundträning, men jag tycker fritidsfabrikens byxor är för hårda, hur är fjällrävens och lundhagens byxor?

Jag behöver ett par byxor för hundträning, men jag tycker fritidsfabrikens byxor är för hårda, hur är fjällrävens och lundhagens byxor?
Jag har ett par Fjällräven och jag tycker att de är stelare än de jag har från fritidsfabriken. Nu kommer jag dock inte ihåg vad modellen hette. Kanske hjälper lite iaf!

Lundhags byxorna blir mjuka efter användning och tvätt. Struntar du att impregnera efter tvätt så håller de sig mjuka, de håller ändå borta väta bra. De har sjukt mjuk stretch vid rumpan och knäna som gör de otroligt sköna att röra sig i. Dock gör det såklart att de inte är vattentäta på dom partierna.
Jag gillar när byxorna är styva och tänkte vaximpregnera mina nu för första gången för att få tillabaka styvheten.

Lundhags byxorna blir mjuka efter användning och tvätt. Struntar du att impregnera efter tvätt så håller de sig mjuka, de håller ändå borta väta bra. De har sjukt mjuk stretch vid rumpan och knäna som gör de otroligt sköna att röra sig i. Dock gör det såklart att de inte är vattentäta på dom partierna.
Jag gillar när byxorna är styva och tänkte vaximpregnera mina nu för första gången för att få tillabaka styvheten.

Vilken modell har du? :)

Jag gillar modellen de har på XXL, Lundhags Avhu. Den är lite smalare och blir mjuk efter tvätt och användning!
Fjällräven upplever jag som lite stelare, dock har jag ett par Abisko lite som är väldigt tunna och mjuka!

Alltså, jag gillar verkligen butiker som tar hand om sina kunder :)
Jag köpte för 1,5 år sedan en Arrak Outdoor-jacka i färgen svart/rosa. Älskar jackan och haft den nu en halv höst, en vår och så i höstas. Den rosa färgen har blekts galet mycket och fläckvis, vilket en jacka för nästintill 2000 kr inte borde göra :(
Messade Arrak idag och dom mailade snabbt en retursedel med svar så jag kan skicka tillbaka jackan (dom vill själva kunna ta med till sin leverantör) och så får jag en ny :love:

En jäkla tur bara att jag har kvar min gamla fula bruna Arrak-jacka, så jag har något att ha under tiden jag är jack-lös :D

Alltså, jag gillar verkligen butiker som tar hand om sina kunder :)
Jag köpte för 1,5 år sedan en Arrak Outdoor-jacka i färgen svart/rosa. Älskar jackan och haft den nu en halv höst, en vår och så i höstas. Den rosa färgen har blekts galet mycket och fläckvis, vilket en jacka för nästintill 2000 kr inte borde göra :(
Messade Arrak idag och dom mailade snabbt en retursedel med svar så jag kan skicka tillbaka jackan (dom vill själva kunna ta med till sin leverantör) och så får jag en ny :love:

En jäkla tur bara att jag har kvar min gamla fula bruna Arrak-jacka, så jag har något att ha under tiden jag är jack-lös :D

Tyvärr så har i stort sett alla Arrak-kläder en skitdålig kvalité, och så har det varit under många år nu. Jättesynd, för jag ÄLSKAR kläderna för att de är så snygga och bekväma. Men efter flera år av att tänkt "jo men de är ju så snygga, det blir nog bättre den här gången...." så har jag nu tyvärr köpt mitt sista klädesplagg från Arrak, efter att två par av deras nya byxor totalspruckit i grenen för mig, efter bara 2 månaders användning.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka