Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser den
Beställde du inte nyss?Vill ha min tävlingsmapp NU :P
Beställde du inte nyss?
Jag kör med tjocktröjor eller vanliga vindjackor och sedan har jag addpocket de gånger jag behöver ha med lite extraprylar på promenadenaJag vill ha en vårjacka!
Är jättesugen på Arraks softshell men har hittintills inte haft en softshell som ventilerar utan man blir plaskblöt i varenda en.
Vad har ni för vårjackor? Helst med ryggficka men tipsa ändå!
Är lite inne på att ha västen över nån typ av vindjacka, men äger ingen sån heller! Antar att det inte blir lika dyrt om jag köper en sån iofsJag kör med tjocktröjor eller vanliga vindjackor och sedan har jag addpocket de gånger jag behöver ha med lite extraprylar på promenadena
Vindjackor finns i alla prisklasser jag har hittat några för ca en hundralapp som fungerar fintÄr lite inne på att ha västen över nån typ av vindjacka, men äger ingen sån heller! Antar att det inte blir lika dyrt om jag köper en sån iofs
Jag har ett par Fjällräven och jag tycker att de är stelare än de jag har från fritidsfabriken. Nu kommer jag dock inte ihåg vad modellen hette. Kanske hjälper lite iaf!Jag behöver ett par byxor för hundträning, men jag tycker fritidsfabrikens byxor är för hårda, hur är fjällrävens och lundhagens byxor?
Jag behöver ett par byxor för hundträning, men jag tycker fritidsfabrikens byxor är för hårda, hur är fjällrävens och lundhagens byxor?
Lundhags byxorna blir mjuka efter användning och tvätt. Struntar du att impregnera efter tvätt så håller de sig mjuka, de håller ändå borta väta bra. De har sjukt mjuk stretch vid rumpan och knäna som gör de otroligt sköna att röra sig i. Dock gör det såklart att de inte är vattentäta på dom partierna.
Jag gillar när byxorna är styva och tänkte vaximpregnera mina nu för första gången för att få tillabaka styvheten.
Vilken modell har du?
Alltså, jag gillar verkligen butiker som tar hand om sina kunder
Jag köpte för 1,5 år sedan en Arrak Outdoor-jacka i färgen svart/rosa. Älskar jackan och haft den nu en halv höst, en vår och så i höstas. Den rosa färgen har blekts galet mycket och fläckvis, vilket en jacka för nästintill 2000 kr inte borde göra
Messade Arrak idag och dom mailade snabbt en retursedel med svar så jag kan skicka tillbaka jackan (dom vill själva kunna ta med till sin leverantör) och så får jag en ny
En jäkla tur bara att jag har kvar min gamla fula bruna Arrak-jacka, så jag har något att ha under tiden jag är jack-lös