Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, jag har typ ångest över vad jag ska göra av valpskrället nu när vi har så liten bil med två burar. Visserligen får båda våra plats buren vi har i bakluckan om dom trängs lite, så för kortare resor så går ju det bra. :angel:

Förstår det, era burar är ju inte så gamla heller :D
Äsch, de får plats! Jag tror att man rent säkerhetsmässigt ofta har för stora burar faktiskt :) Rent lagligt är väl en annan sak dock :p

Jag sitter ibland och bara tittar på min tävlingsmapp från @Blueberry &CO och bara blir så glad över hur FIN den är :love: ! Måste lägga upp bilden igen bara för det :D
16195589_980251435408520_7436020631550168363_n.jpg

Och nästa vecka får jag äntligen inviga den på tävling :up: !

Förstår det, era burar är ju inte så gamla heller :D
Äsch, de får plats! Jag tror att man rent säkerhetsmässigt ofta har för stora burar faktiskt :) Rent lagligt är väl en annan sak dock :p

Nej precis. Dock kommer vi ju ha kvar vår lilla bil när vi skaffar skåpbil, så det behövs ju burar i den med. :)

Min kompis har också med dubbla skjutdörrar - så jäkla smidigt!
Nej, det verkar inte vara det.. Typiskt :p

Jag känner att det blir lite svettigt sen när man kommer behöva köpa ny bil, mina burar är ju anpassade för två dörrar så det blir till att leta sig tokig om man ska ha en begagnad som uppfyller alla krav :D

Tack! Ja, det är himla praktiskt när man har flera hundar :)

Haha :D Du får investera i en Caddy ;)

Tack, jag är supernöjd!
Hm, som @Tonto sa kanske? Har ditt skåp dubbla sidodörrar? I så fall kan man ju ha två burar med öppning bakåt, och två burar med öppning på varsitt håll genom sidodörrarna :)
Mina är ju inte så höga, wachtlarna är 46-47cm resp 47-48cm. Det blir ju Floyd som är lite högre, men jag tror inte att han blir högre än typ 55cm, så då borde han klara sig på de nedre burarna. Mina ligger helst ner och jag vill gärna att de ligger ner, det känns säkrast :)
Tyvärr bara sidordörr på ena sidan! Hade varit enklare annars. Men Man kan ju kanske sätta en bur mot väggen och ha packning ovanpå burarna samt framför ifall de behövs?! Får klura lite på det och kanske åka till firman som ska göra dem och höra vad de har för idéer!
Skulle gärna vilja att mina ligger, men när han tycker att buren är för liten så piper han i stället. Han pep från Umeå till Öland en gång, hyffsat jobbigt och han stressade ju :S Den andra tror jag skulle lägga sig om han tycker det är för trångt att sitta.

Mina välanvända Muckboots har efter att jag typ bott i dem höst/vinter i flera år nu fått en spricka, så döden var oåterkallerlig. Så det blev till att beställa hem ett par nya, trots att våren är på väg. Hittade ett ställe där de var 400 kr billigare, så jag slog till :D !

30569791-origpic-602d1f.png

Tyvärr bara sidordörr på ena sidan! Hade varit enklare annars. Men Man kan ju kanske sätta en bur mot väggen och ha packning ovanpå burarna samt framför ifall de behövs?! Får klura lite på det och kanske åka till firman som ska göra dem och höra vad de har för idéer!
Skulle gärna vilja att mina ligger, men när han tycker att buren är för liten så piper han i stället. Han pep från Umeå till Öland en gång, hyffsat jobbigt och han stressade ju :S Den andra tror jag skulle lägga sig om han tycker det är för trångt att sitta.

Ah, som jag då.
Ja, det går alldeles säkert att göra någon lösning :)
Det är värdelöst att behöva packa framför dörrarna dock, jag hade nog försökt få så att det går ha all packning ovanpå :)

Okej, då är det så klart bäst om han kan sitta upp! Det är ju så olika, mina sitter typ aldrig :D

Mina välanvända Muckboots har efter att jag typ bott i dem höst/vinter i flera år nu fått en spricka, så döden var oåterkallerlig. Så det blev till att beställa hem ett par nya, trots att våren är på väg. Hittade ett ställe där de var 400 kr billigare, så jag slog till :D !

30569791-origpic-602d1f.png

Så kan du ju inte skriva utan att säga VART det går att fynda :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka