Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på din dag!Hmm, tangle fixen tycker jag att jag känner igen. Kanske borde kolla mina gömmor innan jag beställer nått för nu blev jag ju sugen
Å va snyggt det blev och va snyggt den är mot hans päls!Floyds halsband har kommit! Lite stort ännu, men himla snyggt om jag får säga det själv
Tack!Å va snyggt det blev och va snyggt den är mot hans päls!
Ascots halsband har inte kommit ännu! Vill ha nu!
Gör gärna detTack!
Jag är supernöjd
Hoppas du får ditt halsband snart också!
@bollen__
Jo! Men just nu minns jag inte riktigt kan kolla när jag sitter på datorn. Det är från en med massa slädhundar, norrut i landet
Gör gärna det
Förresten, har du något såntdär specialfäste för linan på kicken? Var köpte du det?
Tack, det där kände jag igen. Tror jag köpt min där Bra minne heh
Får du ljud ur den?Fick hem ett efterlängtat paket idag: en vallhundsvissla. Jättesnygg!
Ja men bara en ton så jag behöver nog träna lite. Några tips?Får du ljud ur den?
Så långt kom jag aldrig. Kolla på ISDS hemsida har för mig att de har gratis e mailkurs.Ja men bara en ton så jag behöver nog träna lite. Några tips?
Vill också ha! Vart beställer jag??Fick hem min efterlängtade idag, lagom till Vampyren blir 4 månader och vi kan börja fundera på utställningar!
Säljarna finns här på BukeVill också ha! Vart beställer jag??