Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, tangle fixen tycker jag att jag känner igen. Kanske borde kolla mina gömmor innan jag beställer nått för nu blev jag ju sugen :angel:
Grattis på din dag!
ina_dance5.gif

@AraSlei hade inte du något bra tips på var man kunde köpa draglina? Jag har ju en för en hund, men minns inte var jag köpte den. Skulle behöva en för två nu ju!

Tack!
Jag är supernöjd :)
Hoppas du får ditt halsband snart också!

@bollen__
Jo! Men just nu minns jag inte riktigt :D kan kolla när jag sitter på datorn. Det är från en med massa slädhundar, norrut i landet :)
Gör gärna det :D
Förresten, har du något såntdär specialfäste för linan på kicken? Var köpte du det? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V