Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
En liten kelpietik. Det var en ruffwere jag beställde men den passade inte på hennes kroppstyp, beställde dessutom för stor storlek. Ska åka till djuraffären idag och se om jag hittar nån bra sele där.
De kelpies jag träffat har haft samma kroppstyp som BCs o Bergers des Pyrénées har haft selen till båda raserna. Lycka till med att hitta sele.

Alltså nu är jag lite sur :( väntar på Santos BoT som blev tillbakaskickat pga. fel namntryck, då hittar jag en ny (?) modell till just whippet!! Blöööhh......
68024866219d694982eb147907bbd73ec62bb14a34bfe12479f07393212dd1a1669a76c7.jpg

De kelpies jag träffat har haft samma kroppstyp som BCs o Bergers des Pyrénées har haft selen till båda raserna. Lycka till med att hitta sele.

Den jag provade blev alldeles för bred mellan frambenen bland annat. Kanske hade funkat bättre med en mindre storlek men jag orkar inte chansa igen så det blev till att prova innan köp den här gången.

Provade mig igenom 3 butiker idag och till slut blev det en sele från Rukka.

Har äntligen tagit mig för och skickat efter Ruffwear-selen. Nu bara måste den passa för jag behöver selen till en kurs nästa helg :angel:. Passade på att köpa en ny bred spårlina också :).

Blev ju lite :angel: inköp för ett tag sen som jag orkade pallra mig ut och hämta idag. Till hundens stora förtjusning!

Sovsäck och leksaker som alla är testade och godkända. :laugh: Han får egentligen inte alla på en gång, ville bara bekräfta att det var av intresse. Alla utom en är undanlagda för framtagning när den första börjar kännas trött.
gtZmUC2.png

y47gD96.png

Klippkurs om en vecka så det kändes som att det vore en bra idé att ha nåt att klippa med... :D
hjwEeSJ.png

Blev ju lite :angel: inköp för ett tag sen som jag orkade pallra mig ut och hämta idag. Till hundens stora förtjusning!

Sovsäck och leksaker som alla är testade och godkända. :laugh: Han får egentligen inte alla på en gång, ville bara bekräfta att det var av intresse. Alla utom en är undanlagda för framtagning när den första börjar kännas trött.
gtZmUC2.png

y47gD96.png

Klippkurs om en vecka så det kändes som att det vore en bra idé att ha nåt att klippa med... :D
hjwEeSJ.png
Drakarna har vi förbrukat några här hemma, då dom är galet populära hos valparna :D

Drakarna har vi förbrukat några här hemma, då dom är galet populära hos valparna :D
Förstår det! Sherlock blev mycket förtjust i alla utstickande smådelar. :D

Lite blandat! :D
DF51DEAC-C1DD-4575-A6E8-41B558DB12CC_zpsal2ochjk.jpg

Fåret Shaun blev direkt en favorit! :heart
7CF92171-DBE5-4711-980A-11B4776EE80F_zpsfmfkcsgr.jpg

Testade "Tangle fixen" när jag borstade henne så nu luktar hon my little pony! :love:
Ååh, den luktar ju såååå gott. :love: Läskigt välfungerande på tovor också. Har löst upp småtovor som jag trodde behövde klippas på mina finpälsade monster. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII