Å jag längtar tills min kommer!Fick hem min efterlängtade idag, lagom till Vampyren blir 4 månader och vi kan börja fundera på utställningar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å jag längtar tills min kommer!Fick hem min efterlängtade idag, lagom till Vampyren blir 4 månader och vi kan börja fundera på utställningar!
Fick hem min efterlängtade idag, lagom till Vampyren blir 4 månader och vi kan börja fundera på utställningar!
Säljarna finns här på Buke
Jag skickar PM
Åååh. Längtar till min kommer!Fick hem min efterlängtade idag, lagom till Vampyren blir 4 månader och vi kan börja fundera på utställningar!
Jösses! Det är väl inget att hymla med?! @Blueberry gör domÅh! Jag vill också ha PM.
Fick hem min efterlängtade idag, lagom till Vampyren blir 4 månader och vi kan börja fundera på utställningar!
Idag har jag varit och hämtat mina nya burar
Alltså - är så jävla nöjd! De blev helt perfekta.
Övre burarna är lite mindre, ca 55cm höga, de undre är ca 65cm höga De är 89cm på djupet och de nedre är 119 breda totalt, de övre ca 110. Muppiga mått på den där bilen
Det blir super med utrymmet mellan kupén och burarna, där ska jag lägga in en matta och fixa med förvaring
Haha, den kommer!
Vi har som sagt Mapp Everest framför oss just nu och ett par dagar framöver.
Det är sådär jag drömmer min bil ska se ut så jag kan ha många hundar med mig. Inte alls avundsjuk.Idag har jag varit och hämtat mina nya burar
Övre burarna är lite mindre, ca 55cm höga, de undre är ca 65cm höga De är 89cm på djupet och de nedre är 119 breda totalt, de övre ca 110. Muppiga mått på den där bilen
Det blir super med utrymmet mellan kupén och burarna, där ska jag lägga in en matta och fixa med förvaring
Grymt! Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det när jag skaffar en till, är sugen på nått såntdär men mina mupphundar vill sitta när vi åker så de vill ha höga burar :SIdag har jag varit och hämtat mina nya burar
Längtar efter min med Kommer inte ens ihåg hur jag valde att den skulle se utHaha, den kommer!
Grymt! Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det när jag skaffar en till, är sugen på nått såntdär men mina mupphundar vill sitta när vi åker så de vill ha höga burar :S
Haha, den kommer!
Ja jag funderade på det. Man får fixa bra sätt att förvara på istället för som nu när jag bara hivar in saker.Burar i botten och förvaring ovanpå burarna? Mina är rätt stora så jag har typ 75 cm i minsta buren till min på 58 cm i manken. Han hade varit ganska missnöjd med mindre.
Snyggt! Jag längtar tills jag ska skaffa skåp. Det är så jäkla trångt i bilen nu.
Det är sådär jag drömmer min bil ska se ut så jag kan ha många hundar med mig. Inte alls avundsjuk.
Grymt! Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det när jag skaffar en till, är sugen på nått såntdär men mina mupphundar vill sitta när vi åker så de vill ha höga burar :S
Tack! Ja, det är himla praktiskt när man har flera hundar
Jag måste säga att jag tycker det är skitfränt när någon/några får en idé och provar att genomföra den. Jag är ju egen företagare men inte entreprenör på det sättet men att prata med sådana som har det drivet ger mig alltid energi