Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick hem min efterlängtade idag, lagom till Vampyren blir 4 månader och vi kan börja fundera på utställningar!

mapp.jpg
Å jag längtar tills min kommer!

Idag har jag varit och hämtat mina nya burar :love:
Alltså - är så jävla nöjd! De blev helt perfekta.
17494144_675775565943165_8843934538364092416_n.jpg

Övre burarna är lite mindre, ca 55cm höga, de undre är ca 65cm höga :) De är 89cm på djupet och de nedre är 119 breda totalt, de övre ca 110. Muppiga mått på den där bilen :p
Det blir super med utrymmet mellan kupén och burarna, där ska jag lägga in en matta och fixa med förvaring :)

Övre burarna är lite mindre, ca 55cm höga, de undre är ca 65cm höga :) De är 89cm på djupet och de nedre är 119 breda totalt, de övre ca 110. Muppiga mått på den där bilen :p
Det blir super med utrymmet mellan kupén och burarna, där ska jag lägga in en matta och fixa med förvaring :)

Snyggt! Jag längtar tills jag ska skaffa skåp. Det är så jäkla trångt i bilen nu.

Det är sådär jag drömmer min bil ska se ut så jag kan ha många hundar med mig. Inte alls avundsjuk. ;)

Grymt! Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det när jag skaffar en till, är sugen på nått såntdär men mina mupphundar vill sitta när vi åker så de vill ha höga burar :S

Grymt! Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det när jag skaffar en till, är sugen på nått såntdär men mina mupphundar vill sitta när vi åker så de vill ha höga burar :S

Burar i botten och förvaring ovanpå burarna? Mina är rätt stora så jag har typ 75 cm i minsta buren till min på 58 cm i manken. Han hade varit ganska missnöjd med mindre.

Burar i botten och förvaring ovanpå burarna? Mina är rätt stora så jag har typ 75 cm i minsta buren till min på 58 cm i manken. Han hade varit ganska missnöjd med mindre.
Ja jag funderade på det. Man får fixa bra sätt att förvara på istället för som nu när jag bara hivar in saker. :angel:

Snyggt! Jag längtar tills jag ska skaffa skåp. Det är så jäkla trångt i bilen nu.

Tack! Ja, det är himla praktiskt när man har flera hundar :)

Det är sådär jag drömmer min bil ska se ut så jag kan ha många hundar med mig. Inte alls avundsjuk. ;)

Haha :D Du får investera i en Caddy ;)

Tack, jag är supernöjd!
Hm, som @Tonto sa kanske? Har ditt skåp dubbla sidodörrar? I så fall kan man ju ha två burar med öppning bakåt, och två burar med öppning på varsitt håll genom sidodörrarna :)
Mina är ju inte så höga, wachtlarna är 46-47cm resp 47-48cm. Det blir ju Floyd som är lite högre, men jag tror inte att han blir högre än typ 55cm, så då borde han klara sig på de nedre burarna. Mina ligger helst ner och jag vill gärna att de ligger ner, det känns säkrast :)

Tack! Ja, det är himla praktiskt när man har flera hundar :)

Ja, jag har typ ångest över vad jag ska göra av valpskrället nu när vi har så liten bil med två burar. Visserligen får båda våra plats buren vi har i bakluckan om dom trängs lite, så för kortare resor så går ju det bra. :angel:

Jag måste säga att jag tycker det är skitfränt när någon/några får en idé och provar att genomföra den. Jag är ju egen företagare men inte entreprenör på det sättet men att prata med sådana som har det drivet ger mig alltid energi :up:

:love:

Tack!
Jag har haft egen firma förut och frilansat inom min bransch - det underbara nu är att vi är två personer. ÄLSKAR DET! Dessvärre är vi två personer som bor på helt olika ställen i landet, men vi gillar internet och videosamtal. I förrgår firade vi att det var ett år sedan vi över huvud taget upptäckte att den andra fanns. I maj är det ett år sedan vi blev vänner. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V