Jag tipsade ju om det
Jag såg det för sent
Det är bra att det finns människor som du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tipsade ju om det
Jag såg det för sent
Det är bra att det finns människor som du!
Ska du ha ett svart rundsytt har jag ett det är från hööks men jag gillar platta mer så det är över..Ja, lite väl "dyra" några av dem. Men kanske värt ändå. Anledningen till att jag skrev billigt är att vi bara kommer ha hunden på prov. Tanken är ju dock att hon ska stanna hos oss så kanske lika värt att köpa ett direkt.
Ska du ha ett svart rundsytt har jag ett det är från hööks men jag gillar platta mer så det är över..
Otis då?!Jag måste köpa en sån här till Floyd till Halloween
Hello, Mufasa!
Otis då?!
Har hon problem med magen?Tycker han har stått ut med tillräckligt - med häxhatt och rudolf-horn på de senaste bilderna
Annars får dom vara lejon och Ladda får vara Pumba
Alltså, dogmania Jag beställde från dom i helgen och fick det igår! Dragtrosan satt som en smäck! Men dragselen kommer jag nog inte få över Hunds huvud! Den såg väldigt pluttig ut! Men enligt tabellen borde den passa.. får testa den i helgen.
Aah, det har du ju rätt i! Och jag har rätt taskigt ögonmått. Det såg liten ut över huvudet och lite kort ut. Men har ju inte Hund hemma så jag kan jämföra - så den kanske passar! Annars får jag skaffa en Björkis, det vet jag att @Voff har till sina, så då lär den funka på Hund ocksåDragselarna ska ju vara rätt tighta att dra över huvudet
Aah, det har du ju rätt i! Och jag har rätt taskigt ögonmått. Det såg liten ut över huvudet och lite kort ut. Men har ju inte Hund hemma så jag kan jämföra - så den kanske passar! Annars får jag skaffa en Björkis, det vet jag att @Voff har till sina, så då lär den funka på Hund också
Jaa, det går väl att måttbeställa Zero DC Faster också va? Jag vill bara ha den för att den är så fiiin Så det är ren fåfänga. Jag är inte så patriotisk i vanliga fall, men gillar att den är blå och gulHoppas det!
Annars så går det att måttbeställa Björkis, jag är jättenöjd med mina
Jaa, det går väl att måttbeställa Zero DC Faster också va? Jag vill bara ha den för att den är så fiiin Så det är ren fåfänga. Jag är inte så patriotisk i vanliga fall, men gillar att den är blå och gul
Mamma Mu är stor och grov, hon har storlek 6 på sin Björkis. Calibra har en 5:aAah, det har du ju rätt i! Och jag har rätt taskigt ögonmått. Det såg liten ut över huvudet och lite kort ut. Men har ju inte Hund hemma så jag kan jämföra - så den kanske passar! Annars får jag skaffa en Björkis, det vet jag att @Voff har till sina, så då lär den funka på Hund också
Tack! Tror Hund och Mamma Mu bör vara samma size.Mamma Mu är stor och grov, hon har storlek 6 på sin Björkis. Calibra har en 5:a
Var ju tvungen att skaffa en dragsele till, eftersom det är Eskis färger. Fiiin! För övrigt drar han inte alls i dragselen, vi har den till skogspromenader...
Tror det med. Vikten är ju den samma, din är högre så Mu borde då rimligtvis vara grövre. Och kommer då hon i sin runt halsen borde din också göra detTack! Tror Hund och Mamma Mu bör vara samma size.