Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
16402870_10209619159489811_718908785968806544_o.jpg

Iris fick en ny leksak igår! Vilken succé! Helt besatt av den :grin: Kaninskinn längst ut.
Tänkte att det får bli vår träningsleksak :)

HJÄLP i djungeln tack! :D

Biltemas "kopia" av Biabädd, är det någon som testat denna? Är det något att ha?

Och vilka bilburar ska man satsa på? Hört en del om Mim och Artfex. Vi ska köpa en begagnad är tanken, om vi hittar en. Trodde inte det skulle vara så dyrt med bilbur men ack så fel jag hade :eek:
Biltema har nyligen uppdaterat sin modell till en något stabilare än den de hade förut. Mina äldsta från dem ligger i bilen och har gjort i några år, de är lite sladdriga men hela. Tror nya modellen är bättre!

Har Proline Cerberus large i min bil. Är väldigt nöjd och har inte haft några bekymmer med den. Krocktestad, giller även att den är täckt på sidorna och bakåt så det inte kommer ut massa hundhår och boss i bilen.
Den tar upp hela bagaget på min passat (-10) men själva utrymmet till hundarna är inte jättestort så tycker det är något trångt till ena hunden på 55 cm, 23 kg.

Har Proline Cerberus large i min bil. Är väldigt nöjd och har inte haft några bekymmer med den. Krocktestad, giller även att den är täckt på sidorna och bakåt så det inte kommer ut massa hundhår och boss i bilen.
Den tar upp hela bagaget på min passat (-10) men själva utrymmet till hundarna är inte jättestort så tycker det är något trångt till ena hunden på 55 cm, 23 kg.
Vad som anses vara krocktestad är knappast en enkel fråga. Det varierar rätt rejält mellan burtillverkarna.

Vet inte om detta hör till shoppning men har just vunnit typ dessa:
hundgrind-BMW_ml.jpg

Och det är ett lyxproblem men vad ska jag göra av dem.. Typ sälja, köper folk vara grindar?
Ja jösses, när jag köpt ny bil så kommer jag ge mig ut på jakt efter begagnade grindar! Vilket märke är det på de där? Såg mycket bättre ut än många andra jag sett.

Doris sover sällan i sin bia men ligger alltid där när hon ska tugga ben vilket är jöttepraktiskt eftersom man slipper slibbig köttben på golv och mattor. Bian är det bara att torka av i princip.

Min är över 10 år och har börjat spricka i sömmarna nu tyvärr.

Skitsnygga, synd att dom var till en BMW.
Mina är till valfritt bilmärke, alltså jag får välja vilka jag vill ha. Men jag "hyr" bara in mig på en bil som en bekant äger. Dessutom ett gammalt sak som antagligen inte överlever mycket längre så känns dumt att "kasta bort" ett par dyra grindar till någon annans bil av en gammal modell helst när vi redan har en bilbur.

Ja jösses, när jag köpt ny bil så kommer jag ge mig ut på jakt efter begagnade grindar! Vilket märke är det på de där? Såg mycket bättre ut än många andra jag sett.
Kulkukoira, det är ett finsk märke. De stod på My Dog och jag lyckades tydligen vinna deras tävling.

Gah - blev lätt depp när jag insåg att Ruffwears "enklare" sele (som jag inte ens visste fanns) är billigare än Dog Copenhagens och dom är nästan identiska. Varför såg jag inte det tidigare innan jag köpte hem dom sistnämnda :banghead:
Nåja, det kanske får bli sådana någon gång när jag får råd - alltid bra att ha bytesselar när ena paret blivit blött :D

Butiken jag var på förra/förförra veckan, hade absolut slutförsäljning idag så allt var 75% billigare, och även om det var rejält utplockat fick jag med mig lite ändå :angel:
Så nu har vovvan som kommer imorgon en egen matskål, jag har fyllt på med godis och ben och nya tandborstar inhandlades :D
Köpte även hurttas kylväst, men den råkade jag visst köpa en storlek för liten.. attans!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka