Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tips på vinterjacka med ryggficka?
Krav: Den ska vara varm och gå att dra in i midjan så man slipper se ut som mumin.

Med ryggficka har de bara en vinterjacka och den är inte så vacker i min mening :o neongul och svart...
Ligger en i samma färger (föregångaren till den som de har nu) i min hall, så var snäll ;) Nämen, ska det bara vara för hundträning och skogspromenader gör det väl inte så mycket om den är ful så länge den är skön och praktisk?

Ligger en i samma färger (föregångaren till den som de har nu) i min hall, så var snäll ;) Nämen, ska det bara vara för hundträning och skogspromenader gör det väl inte så mycket om den är ful så länge den är skön och praktisk?

Haha, nu ska du inte vara sån ;) smaken är som baken :)

Vet ju att det finns andra vinterjackor så tänkte att fler kanske hade tips så jag lite fint kunde sortera på utseende :angel: Hade det inte vart för att arraks vinterjacka är skit i kvalitén hade det blivit en sån.

Haha, nu ska du inte vara sån ;) smaken är som baken :)

Vet ju att det finns andra vinterjackor så tänkte att fler kanske hade tips så jag lite fint kunde sortera på utseende :angel: Hade det inte vart för att arraks vinterjacka är skit i kvalitén hade det blivit en sån.
Arraks vinterjacka är ingen vinterjacka :rage: köpte den och trodde att jag skulle få en varm snygg jacka. Nähej den är lika tunn som en höstjacka. Skitgrej. Kvalitén har jag inte haft några problem med men som sagt.. Min (svarta) Engelson vinterjacka är sååå mycket varmare!

Arraks vinterjacka är ingen vinterjacka :rage: köpte den och trodde att jag skulle få en varm snygg jacka. Nähej den är lika tunn som en höstjacka. Skitgrej. Kvalitén har jag inte haft några problem med men som sagt.. Min (svarta) Engelson vinterjacka är sååå mycket varmare!

Ja jag har förstått det med, synd för den marinblå är snygg.

Funderar på jacka från gappays eller euro Joe.

Jag har gett upp på vinterjacka med bra ryggficka, kör jacka + hurttaväst nu :p @Monifa men kolla på lite olika jaktjackor? Om du kan tänka dig en grön :)

Arrak Outdoor ?
Nä, det ska vara en jacka för temperaturer typ mellan plus 15 ner till minus 15....men det stämmer inte ;) Jag älskar min Arrak och bor mer eller mindre i den, men man får välja vad man har under för att det ska fungera och är det kallare än minus 10 så går det bara inte (och då måste man ha en bra ulltröja under, för annars domnar armarna....) :D
Över 10 plus blir den för varm istället. men som sagt, ingen vinterjacka för den frusne....

HJÄLP i djungeln tack! :D

Biltemas "kopia" av Biabädd, är det någon som testat denna? Är det något att ha?

Och vilka bilburar ska man satsa på? Hört en del om Mim och Artfex. Vi ska köpa en begagnad är tanken, om vi hittar en. Trodde inte det skulle vara så dyrt med bilbur men ack så fel jag hade :eek:

Biltemas "kopia" av Biabädd, är det någon som testat denna? Är det något att ha?

Och vilka bilburar ska man satsa på? Hört en del om Mim och Artfex. Vi ska köpa en begagnad är tanken, om vi hittar en. Trodde inte det skulle vara så dyrt med bilbur men ack så fel jag hade :eek:
Biltemas bädd är jätte bra

Har den från Ullared, men kan tänka mig att det är typ samma som biltemas. Den är kanon iallafall! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025