Nu ska inte du uppvigla
Hmpff, då får jag väl åka dit SJÄLV och spana och inte tänker jag berätta för någon om alla kuligheter heller. Så det så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska inte du uppvigla
Hmpff, då får jag väl åka dit SJÄLV och spana och inte tänker jag berätta för någon om alla kuligheter heller. Så det så
Titta på Engelsons, de har flera olikaTips på vinterjacka med ryggficka?
Krav: Den ska vara varm och gå att dra in i midjan så man slipper se ut som mumin.
Titta på Engelsons, de har flera olika
Ligger en i samma färger (föregångaren till den som de har nu) i min hall, så var snäll Nämen, ska det bara vara för hundträning och skogspromenader gör det väl inte så mycket om den är ful så länge den är skön och praktisk?Med ryggficka har de bara en vinterjacka och den är inte så vacker i min mening neongul och svart...
Den är väldigt bra när det springer jägare i skogen, man syns!Med ryggficka har de bara en vinterjacka och den är inte så vacker i min mening neongul och svart...
Den är väldigt bra när det springer jägare i skogen, man syns!
Ligger en i samma färger (föregångaren till den som de har nu) i min hall, så var snäll Nämen, ska det bara vara för hundträning och skogspromenader gör det väl inte så mycket om den är ful så länge den är skön och praktisk?
Arraks vinterjacka är ingen vinterjacka köpte den och trodde att jag skulle få en varm snygg jacka. Nähej den är lika tunn som en höstjacka. Skitgrej. Kvalitén har jag inte haft några problem med men som sagt.. Min (svarta) Engelson vinterjacka är sååå mycket varmare!Haha, nu ska du inte vara sån smaken är som baken
Vet ju att det finns andra vinterjackor så tänkte att fler kanske hade tips så jag lite fint kunde sortera på utseende Hade det inte vart för att arraks vinterjacka är skit i kvalitén hade det blivit en sån.
Arraks vinterjacka är ingen vinterjacka köpte den och trodde att jag skulle få en varm snygg jacka. Nähej den är lika tunn som en höstjacka. Skitgrej. Kvalitén har jag inte haft några problem med men som sagt.. Min (svarta) Engelson vinterjacka är sååå mycket varmare!
Arrak Outdoor ?Arraks vinterjacka är ingen vinterjacka köpte den och trodde att jag skulle få en varm snygg jacka. Nähej den är lika tunn som en höstjacka. Skitgrej. Kvalitén har jag inte haft några problem med men som sagt.. Min (svarta) Engelson vinterjacka är sååå mycket varmare!
Jag har gett upp på vinterjacka med bra ryggficka, kör jacka + hurttaväst nu @Monifa men kolla på lite olika jaktjackor? Om du kan tänka dig en grön
Biltemas bädd är jätte braHJÄLP i djungeln tack!
Biltemas "kopia" av Biabädd, är det någon som testat denna? Är det något att ha?
Och vilka bilburar ska man satsa på? Hört en del om Mim och Artfex. Vi ska köpa en begagnad är tanken, om vi hittar en. Trodde inte det skulle vara så dyrt med bilbur men ack så fel jag hade
HJÄLP i djungeln tack!
Biltemas "kopia" av Biabädd, är det någon som testat denna? Är det något att ha?
Och vilka bilburar ska man satsa på? Hört en del om Mim och Artfex. Vi ska köpa en begagnad är tanken, om vi hittar en. Trodde inte det skulle vara så dyrt med bilbur men ack så fel jag hade