Ja, förutom att det är för mycket sömmar så jag måste ha träningsbyxor under annars får jag skav.Men.. jag tyckte mest att jag såg svartgrå där också? Kanske kollade på fel modell... är du nöjd med dina?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, förutom att det är för mycket sömmar så jag måste ha träningsbyxor under annars får jag skav.Men.. jag tyckte mest att jag såg svartgrå där också? Kanske kollade på fel modell... är du nöjd med dina?
Är de inte för tighta då?Ja, förutom att det är för mycket sömmar så jag måste ha träningsbyxor under annars får jag skav.
Men.. jag tyckte mest att jag såg svartgrå där också? Kanske kollade på fel modell... är du nöjd med dina?
Grå är annars en väldigt bra färg när vintervädret är som det ärJag råkade shoppa hundförarbyxor på Hööks idag Gillar inte alls utseendet på sådana byxor egentligen, men jösses vad bekväma de var! Så bekväma att jag nästan tycker att de ser bra ut nu.... och ja, jag vill ha flera par i samma stil nu... Det verkar dock vara svårt att hitta helsvarta? När jag tittar efter liknande på andra sidor hittar jag svart + mörkgrå, svart + massor av olika färger, men inget helsvart. Det är just att de är i flera olika färger som jag ogillar.
Jag råkade shoppa hundförarbyxor på Hööks idag Gillar inte alls utseendet på sådana byxor egentligen, men jösses vad bekväma de var! Så bekväma att jag nästan tycker att de ser bra ut nu.... och ja, jag vill ha flera par i samma stil nu... Det verkar dock vara svårt att hitta helsvarta? När jag tittar efter liknande på andra sidor hittar jag svart + mörkgrå, svart + massor av olika färger, men inget helsvart. Det är just att de är i flera olika färger som jag ogillar.
Bara i midjan!Är de inte för tighta då?
Jag har lite samma problem, jag får skav på ena knät av en sömJa, förutom att det är för mycket sömmar så jag måste ha träningsbyxor under annars får jag skav.
Beklagar så hemskt mycket!Jackie fick somna in i tisdags så jag tröstshoppade hundfysioterapeut utbildningen på Redog
Nu ska inte du uppviglaIngen som har varit in på Hööks och sett om det kommit in några kul nyheter i butik?