Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag råkade shoppa hundförarbyxor på Hööks idag :angel: Gillar inte alls utseendet på sådana byxor egentligen, men jösses vad bekväma de var! Så bekväma att jag nästan tycker att de ser bra ut nu.... och ja, jag vill ha flera par i samma stil nu... Det verkar dock vara svårt att hitta helsvarta? När jag tittar efter liknande på andra sidor hittar jag svart + mörkgrå, svart + massor av olika färger, men inget helsvart. Det är just att de är i flera olika färger som jag ogillar.
1158657_201642723936634_sbig.jpg
Grå är annars en väldigt bra färg när vintervädret är som det är :D

Jag råkade shoppa hundförarbyxor på Hööks idag :angel: Gillar inte alls utseendet på sådana byxor egentligen, men jösses vad bekväma de var! Så bekväma att jag nästan tycker att de ser bra ut nu.... och ja, jag vill ha flera par i samma stil nu... Det verkar dock vara svårt att hitta helsvarta? När jag tittar efter liknande på andra sidor hittar jag svart + mörkgrå, svart + massor av olika färger, men inget helsvart. Det är just att de är i flera olika färger som jag ogillar.
1158657_201642723936634_sbig.jpg

De där har jag med! Prisvärda och hållbara. Gillar att det svarta längst ner är helt vattenavisande.
Jag har för övrigt helsvarta från Lundhags som jag också älskar :love:

Fick ett par Nordwand från fritidsfabriken i julklapp. Hade önskat mig ett par i XS men visste att jag kanske skulle behöva byta till XXS. Och så blev det ju också. Men när jag ska byta så finns dom inte i XXS helt plötsligt?
Om de inte är i lager så står det ju det, men nu verkar dom ha tagit bort storleken helt?
Va faaan ville ju ha ett par i lila ju...

Jag har bränt typ 1800kr idag på hundshopping :o:o:o
Har bla köpt ett Hurtta Ultimate warmer(i pinjefärg) eftersom det blir mycket liggande i bil i helgen och vi har inget varmt täcke längre. Gav bort mina bra när jag omplacerade Plexus, så nu var det Ammos tur att få ett bra täcke.
Har även köpt påvislinor, Djurapotekets athlet (multiflex) tillskott, standardt biotin, lite kampleksaker och annat smått och gott. Matte är fattig men tror Ammo är glad! (Och så har jag betalat kursen med :nailbiting::angel:)

Shoppat en rallykurs under våren och fick hem (efter som det tidigare pratats om helsvart fritidsbyxor) ett par nordwand-pro-pants i strl S men hade nog behövt XS. Är alla modeller lika stora i storleken? Kan vara bra och veta till nästa par byxor. De ska sitta tajt.

Var inne på Arken Zoo för att leta efter en säng som whippan har tjatat om så. :angel: Det blev ingen säng för jag hittade inte den rätta som vi skulle ha men jag fyndade ett Lila Rukka Galonregntäcke till Fenna för 200kr (ord 469kr hade jag för mig så jag klagar inte), hon ser ut som en uppstoppad korv i tajt korvskinn. :D
Är så otroligt trött att spanieljäkeln badar i smuts och måste badas efter varje promenad så ett täcke gör jobbet lite enklare. :p

Är det någon som har Metizos halsband? :) Är nyfiken på storleken. Det brukar ju oftast vara i öppet läge man mäter halvstryp men på vetzoos sida står det att det är mätt i ihopdraget läge. Trodde inte mina hundar skulle kunna ha det men är det så måtten är mätta så passar de ju!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
813
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix