Super, tack!
Sen vågar jag inte skriva under på att den är grym i längden, men den gjorde ett bra jobb igår i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Super, tack!
Jag saa ju det! Dogmania är bäst!Jag mailade och fick svar direkt, de skickar rätt godis och jag får behålla det som var fel. Dogmania alltså, bästa nätbutiken
Sen vågar jag inte skriva under på att den är grym i längden, men den gjorde ett bra jobb igår i alla fall
Håller tyvärr inte så bra i längden Men för 149 kr kanske det inte gör så mycket
Vill man ha något hållbart bör man satsa på Aesculap Exakta som är grym! Används av typ varenda veterinärklinik i Sverige och jag är så nöjd att jag investerade i en efter att ha förbrukat otaliga mindre varianter (både märkesvaror typ Wahl och Jula/Biltema etc).
Inte förvånad Så galet bra butik det där! En gång råkade de skicka fel till mig, men då upptäckte de själva det innan paketet kom fram, så jag fick ett mail där det stod hur vi skulle lösa det och att de även skickat iväg ett paket med rätt produkt i. När jag sedan öppnade rätt paket, då hade jag fått lite hundgodis ocksåJag mailade och fick svar direkt, de skickar rätt godis och jag får behålla det som var fel. Dogmania alltså, bästa nätbutiken
Håller tyvärr inte så bra i längden Men för 149 kr kanske det inte gör så mycket
Vill man ha något hållbart bör man satsa på Aesculap Exakta som är grym! Används av typ varenda veterinärklinik i Sverige och jag är så nöjd att jag investerade i en efter att ha förbrukat otaliga mindre varianter (både märkesvaror typ Wahl och Jula/Biltema etc).
Misstänkte det men jag klipper dem kanske... 1 gång i månaden? i tassarna, så den kanske hänger med ett tag i alla fall
Som jag ungefär min började glappa - brorsan som är elektriker försökte laga men det gick tyvärr inte. Förhoppningsvis håller den ett tag i alla fall!
Perfekt med liten rak om de har något litet sår eller så också som behöver hållas rent.
Ah, jag tänkte att du kanske använt den till mera eftersom du har trimras det vore ju kul om den höll ett tag, men för det priset har jag inga förväntningar på det
Tadaa! Nya favoriten Betalade 349:- istället för 699:- 90cm är den.
Åh när jag var på Arken senast hade de 30% på ett gäng bäddar som jag stod och klämde på. Nu är dom nere på 50% så kanske ett tecken att jag ska slå till?
Är också ute efter en stor bädd där båda kan ligga och breda ut sig. Den ska gärna vara väldigt fluffig också
Denna är fluffig och go! fanns som rea på nätet men bara i en av två butiker jag var i!
90cmVilken storlek är din?
Jag har helsvarta från fritidsfabriken!Jag råkade shoppa hundförarbyxor på Hööks idag Gillar inte alls utseendet på sådana byxor egentligen, men jösses vad bekväma de var! Så bekväma att jag nästan tycker att de ser bra ut nu.... och ja, jag vill ha flera par i samma stil nu... Det verkar dock vara svårt att hitta helsvarta? När jag tittar efter liknande på andra sidor hittar jag svart + mörkgrå, svart + massor av olika färger, men inget helsvart. Det är just att de är i flera olika färger som jag ogillar.
Men.. jag tyckte mest att jag såg svartgrå där också? Kanske kollade på fel modell... är du nöjd med dina?Jag har helsvarta från fritidsfabriken!