Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smått föbannad. Köpte en (trodde jag) en begagnad Hurtta nya y-sele via en stor försäljningssida på facebook. Betalade in via swish den 15:e och ännu har inget kommit. Varje gång jag påmint via sms, så jag har fått svar den är på väg......nu skrivit direkt under inlägget jag hade om köpes och sagt ifrån(och taggade hennes namn där). Kommer den inte imorgon så tänker jag blockera människa på varendaste försäljningssida :rage: Blir så ilsk på folk som inte sköter sig.

Tadaa! Nya favoriten :) Betalade 349:- istället för 699:- 90cm är den.
16266050_10212195795797131_2932224102602116322_n.jpg

16266121_10212196067243917_9130569208161945766_n.jpg

Sen vågar jag inte skriva under på att den är grym i längden, men den gjorde ett bra jobb igår i alla fall :D

Håller tyvärr inte så bra i längden :( Men för 149 kr kanske det inte gör så mycket ;)

Vill man ha något hållbart bör man satsa på Aesculap Exakta som är grym! Används av typ varenda veterinärklinik i Sverige och jag är så nöjd att jag investerade i en efter att ha förbrukat otaliga mindre varianter (både märkesvaror typ Wahl och Jula/Biltema etc).

Håller tyvärr inte så bra i längden :( Men för 149 kr kanske det inte gör så mycket ;)

Vill man ha något hållbart bör man satsa på Aesculap Exakta som är grym! Används av typ varenda veterinärklinik i Sverige och jag är så nöjd att jag investerade i en efter att ha förbrukat otaliga mindre varianter (både märkesvaror typ Wahl och Jula/Biltema etc).

Ok, bra att veta. 140-250 kr känns dock mer aktuellt för mig än Aesculap Exakta som verkar ligga runt 1200 då vi bara behöver det för Ascots tassar nu under vintern för att slippa klippa med sax. Har sen tidigare en mer avancerad (i samma prisklass som Aesculap Exakta) men den höll tyvärr inte länge heller (kanske 2-3 år och då användes den bara ca 2-3 gg på sommaren).

Jag mailade och fick svar direkt, de skickar rätt godis och jag får behålla det som var fel. Dogmania alltså, bästa nätbutiken :love:
Inte förvånad :D Så galet bra butik det där! En gång råkade de skicka fel till mig, men då upptäckte de själva det innan paketet kom fram, så jag fick ett mail där det stod hur vi skulle lösa det och att de även skickat iväg ett paket med rätt produkt i. När jag sedan öppnade rätt paket, då hade jag fått lite hundgodis också :p

Misstänkte det :down: men jag klipper dem kanske... 1 gång i månaden? i tassarna, så den kanske hänger med ett tag i alla fall :D

Älskar också Dogmania! Tycker det är extra kul att sponsra dem eftersom företaget inte ligger så långt från där jag bor :)

Misstänkte det :down: men jag klipper dem kanske... 1 gång i månaden? i tassarna, så den kanske hänger med ett tag i alla fall :D

Som jag ungefär :) min började glappa - brorsan som är elektriker försökte laga men det gick tyvärr inte. Förhoppningsvis håller den ett tag i alla fall!
Perfekt med liten rak om de har något litet sår eller så också som behöver hållas rent.

Som jag ungefär :) min började glappa - brorsan som är elektriker försökte laga men det gick tyvärr inte. Förhoppningsvis håller den ett tag i alla fall!
Perfekt med liten rak om de har något litet sår eller så också som behöver hållas rent.

Ah, jag tänkte att du kanske använt den till mera eftersom du har trimras :) det vore ju kul om den höll ett tag, men för det priset har jag inga förväntningar på det :D

Ah, jag tänkte att du kanske använt den till mera eftersom du har trimras :) det vore ju kul om den höll ett tag, men för det priset har jag inga förväntningar på det :D

Tassar och insida öronlappar typ 1 gång i månaden. Då hade jag bara en hund.
Resterande rakning kör jag med den stora maskinen.
Kom på att den lilla raken jag har nu används till marsvinen också :D

Åh när jag var på Arken senast hade de 30% på ett gäng bäddar som jag stod och klämde på. Nu är dom nere på 50% så kanske ett tecken att jag ska slå till? ;)
Är också ute efter en stor bädd där båda kan ligga och breda ut sig. Den ska gärna vara väldigt fluffig också :D

Denna är fluffig och go! :love: fanns som rea på nätet men bara i en av två butiker jag var i!

Jag råkade shoppa hundförarbyxor på Hööks idag :angel: Gillar inte alls utseendet på sådana byxor egentligen, men jösses vad bekväma de var! Så bekväma att jag nästan tycker att de ser bra ut nu.... och ja, jag vill ha flera par i samma stil nu... Det verkar dock vara svårt att hitta helsvarta? När jag tittar efter liknande på andra sidor hittar jag svart + mörkgrå, svart + massor av olika färger, men inget helsvart. Det är just att de är i flera olika färger som jag ogillar.
1158657_201642723936634_sbig.jpg

Jag råkade shoppa hundförarbyxor på Hööks idag :angel: Gillar inte alls utseendet på sådana byxor egentligen, men jösses vad bekväma de var! Så bekväma att jag nästan tycker att de ser bra ut nu.... och ja, jag vill ha flera par i samma stil nu... Det verkar dock vara svårt att hitta helsvarta? När jag tittar efter liknande på andra sidor hittar jag svart + mörkgrå, svart + massor av olika färger, men inget helsvart. Det är just att de är i flera olika färger som jag ogillar.
1158657_201642723936634_sbig.jpg
Jag har helsvarta från fritidsfabriken!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
813
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka