Jag hoppas att den ska räcka till mat till Qarusell ca 7kg och Ultima ca 7,5kg
Man kommer rätt långt på en frys när man inte har apportörer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas att den ska räcka till mat till Qarusell ca 7kg och Ultima ca 7,5kg
Orättvist tycker jagMan kommer rätt långt på en frys när man inte har apportörer
ett hål i marken?Orättvist tycker jag
Jag har en hel frysbox fullt med ruttet vilt... sladden pajade, vilket vi upptäckte för sent, lagade den, men nu vet jag inte vart jag ska göra av allt så det ligger däri, fruset
Orättvist tycker jag
Jag har en hel frysbox fullt med ruttet vilt... sladden pajade, vilket vi upptäckte för sent, lagade den, men nu vet jag inte vart jag ska göra av allt så det ligger däri, fruset
Det får nog bli det... men så jäkla trist, hade massa kul grejer i den frysenett hål i marken?
Brunt När det finns så himla fina färger 6 mm är minsta storleken och jag vill så haaaÄrade shoppingtråd
Jag är på jakt efter rundsydda läderkoppel, det ska helst finnas i svart och någon fin brun färg.
Jag vill inte ha tjocka koppel! Jag tycker att tex. de Hööks har (har haft?) är för tjocka och jag tror att de är 8mm. Längden spelar ingen roll men helst ska de vara 180 cm iaf. Hålla för mina dårar (antar att det är haken som är svagaste punkten) och inte kosta skjortan!
Såå..några förslag?
Ärade shoppingtråd
Jag är på jakt efter rundsydda läderkoppel, det ska helst finnas i svart och någon fin brun färg.
Jag vill inte ha tjocka koppel! Jag tycker att tex. de Hööks har (har haft?) är för tjocka och jag tror att de är 8mm. Längden spelar ingen roll men helst ska de vara 180 cm iaf. Hålla för mina dårar (antar att det är haken som är svagaste punkten) och inte kosta skjortan!
Såå..några förslag?
Jag vill ha rosa och lila såna som rallykoppel men är lite för snål för att köpa både och, så tänkte ta "tråkiga" färger som svart och brunt...Brunt När det finns så himla fina färger 6 mm är minsta storleken och jag vill så haaa
279 kr om man vill ha 180 cm långt
*Länk raderad av moderatorn*Jag vill ha rosa och lila såna som rallykoppel men är lite för snål för att köpa både och, så tänkte ta "tråkiga" färger som svart och brunt...
Har ni tips på en bra sele för hundar som drar? Alltså så dom inte blir lika starka? Hurtta är ju hemskt i det avseendet.
WGV är nog de som är bäst anpassade för det. Jag hade Amoken på min när hon var valp, men den dras snett om hunden drar mycket.Har ni tips på en bra sele för hundar som drar? Alltså så dom inte blir lika starka? Hurtta är ju hemskt i det avseendet.
Jag tycker de billiga typ trixie är bäst - på Ammo la sig VGW bara i armhålan och det kändes inte snällt. Det har säkert med kroppsformen att göra dock.Har ni tips på en bra sele för hundar som drar? Alltså så dom inte blir lika starka? Hurtta är ju hemskt i det avseendet.
Har ett sånt till Qarusell och hon älskar det Jag skulle gärna ha ett vintertäcke i samma modell Tycker det är lätt att få på och av, speciellt av, då tar jag tag baktill på täcket och sen när jag drar det över ryggen och över huvudet så går Qarusell upp på bakbenen då följer det med, det blir ju i o för sig ut och in men det tycker jag inte är så besvärligtKöpt detta
Perfekt längd, men lite tjorvigt att få på och av..