Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen som har en Hurrtas "nya" y-sele till salu i svart storlek 45 :p
Skulle vilja ha som ombyte när den vanliga selen blir genomblöt, men kommer använda den för lite för att vilja köpa en ny (Skalman växer fortfarande) :)

Varför har du inte större hundar? :rofl: :angel:
:rofl::rofl::rofl: Jag hade förut, men tänkte det skulle bli billigare med mindre.....ack så fel jag hade:D;)

Insåg även att Hurttas nya y-sele är större i storlekarna jämfört med dom gamla. Köpte nämligen en nästintill ny i stl 55 för billig peng på loppis, men den passar Polly nu (55 i gamla y-selen är för liten !) :p Det var Skalman jag ville ha ett ombyte till, men okej - han växer i den och tills dess får väl morsan använda den vid behov.

:rofl::rofl::rofl: Jag hade förut, men tänkte det skulle bli billigare med mindre.....ack så fel jag hade:D;)

Insåg även att Hurttas nya y-sele är större i storlekarna jämfört med dom gamla. Köpte nämligen en nästintill ny i stl 55 för billig peng på loppis, men den passar Polly nu (55 i gamla y-selen är för liten !) :p Det var Skalman jag ville ha ett ombyte till, men okej - han växer i den och tills dess får väl morsan använda den vid behov.
Ja, mina kan ha en strl mindre i den Motför gamla. Som tur är köpte jag där det fanns fri retur så jag kunde byta! Blev lite snopen.

Har någon nåt bra ställe där man kan beställa hem specialdesignade tjänstetecken, där man på hemsidan kan få se exempel på alla färger med namn på färgerna?

De flesta sidor jag hittar har bara en rullista med typ "ljusblå", "mörklila" ect, och det finns ju en miljard olika nyanser. Jag är även sjukt petig med färger. Det finns typ två sorters rosa som passar på Tinja, resten gör det inte.

Jag sprang in på Arken i Falun i fredags (sorry @Henbane ) och kom ut med en hurttasele och ett läderkoppel! Chansade på storleken på selen, men det var "nya" y-selen i enbär och ääälskar den färgen. Så om den inte passar så har jag en sån i 80 om någon vill ha :angel: Hon har redan en hurttasele i björk av den gamla modellen. Men @Wingates har skrämt upp mig med att spännet kan släppa i dom :nailbiting: Och jag vill inte ha en galen schäfer på vift!

Jag sprang in på Arken i Falun i fredags (sorry @Henbane ) och kom ut med en hurttasele och ett läderkoppel! Chansade på storleken på selen, men det var "nya" y-selen i enbär och ääälskar den färgen. Så om den inte passar så har jag en sån i 80 om någon vill ha :angel: Hon har redan en hurttasele i björk av den gamla modellen. Men @Wingates har skrämt upp mig med att spännet kan släppa i dom :nailbiting: Och jag vill inte ha en galen schäfer på vift!
Enbär ? Är det körsbär du menar :D ;)

Har varit så besviken över att Hurttas selar aldrig passar på min hund, men ska kanske ge det ett nytt försök nu om de ändrat storlekarna :D Man lever ju på hoppet, haha.

Enbär ? Är det körsbär du menar :D ;)
Detta är enbär! :up: :love:

18757127-pUxcn.jpg

(bild tagen från google)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix