Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arken vid A6 Center :)

Jag är inte omöjlig ;)
Däremot har vi inga Hurtta värme-täcke som du letar efter till Skalman. Men en jäkla massa regntäcken av gamla modellen, samt selar i rött och grönt. Vill du att jag ska kika efter något så hojta!
Kolla gärna pris på gamla Hurtta regntäcke i storlek 36 :D
Sele är nog bara nya Y-modellen som är intressant i stl 45 som ombyte när den vanliga är blöt ;)

Pst: har ropat in ett värmande Summit Parka på Tradera ill Skalman, så den biten är fixad så fort det kommer hem :D

Kolla gärna pris på gamla Hurtta regntäcke i storlek 36 :D
Sele är nog bara nya Y-modellen som är intressant i stl 45 som ombyte när den vanliga är blöt ;)

Pst: har ropat in ett värmande Summit Parka på Tradera ill Skalman, så den biten är fixad så fort det kommer hem :D

Nu har jag precis åkt hem, men 250:- kostar den gamla regnmodellen. Kan kolla om det finns kvar ett imorgon om det är intressant.

Vad bra, då slipper han frysa. :D

Arken vid A6 Center :)

Jag är inte omöjlig ;)
Däremot har vi inga Hurtta värme-täcke som du letar efter till Skalman. Men en jäkla massa regntäcken av gamla modellen, samt selar i rött och grönt. Vill du att jag ska kika efter något så hojta!
Jag åker inom Jönköping på lördag :angel: Finns det något nice på rea storlek schäfer? :D Gärna ett rejält läderkoppel :angel:

Åh, det är min favoritdjurbutik, tillsammans med Arken i Borås :D
Typiskt att jag inte ska till Jönköping snart :down:
Är det? Vad kul! :D

Då måste jag fråga, har du varit inne och provat sele på Otis? Minns för ett tag sedan någon som var inne och provade sele på något Otis-liknande. Hunden viftade en hel del med frambenen och matte sa "Han har precis lärt sig vinka, så nu ska han visa alla att han kan". Han vinkade till typ alla förbipasserande i butiken, supersöt :love:

Jag åker inom Jönköping på lördag :angel: Finns det något nice på rea storlek schäfer? :D Gärna ett rejält läderkoppel :angel:

Vi har faktiskt rea på en hel del läderkoppel från Alac, då man bestämt sig för att ta in ett annat märke på läderprodukter. Det lär dessutom finnas Hurtta-sele och halsband i Schäfer-size på rea.
Åker du inom på lördag får du säga hej! Jag är den som pratar skånska :angel:

Vi har faktiskt rea på en hel del läderkoppel från Alac, då man bestämt sig för att ta in ett annat märke på läderprodukter. Det lär dessutom finnas Hurtta-sele och halsband i Schäfer-size på rea.
Åker du inom på lördag får du säga hej! Jag är den som pratar skånska :angel:
Du pratar inte skånska ;)

Fick du ingen juniorvinnarrosett? :eek: eller köpte du en större? Klart man ska köpa när man vinner något så häftigt! Det skulle jag lätt gjort :D

Jag såg inte håller någon crufts rosett i Stockholm.
Jag såg nu att det var några som fått bästa junior-rosett i torsdags! Bara att hoppas att vår kommer på posten som de sa.. :cautious:

Nu har jag precis åkt hem, men 250:- kostar den gamla regnmodellen. Kan kolla om det finns kvar ett imorgon om det är intressant.

Vad bra, då slipper han frysa. :D
Intresserad - stl 36. Gärna rött om det finns, men svart duger det med :) Har swish om du vill få över pengar direkt imorgon om det finns :)

Den här gamla modellen väl ?
930458_3.jpg

Det är väl hoppet stl 33 och sen är nästa stl 36 ? - 33 är för trångt och lite för kort nämligen, därför behövs ett större. Har ett torrenttäcke till Polly nu som vi hatar, då eländet riskerar bli bajsat på baktill om jag inte fäster med knappen över svansen.....och då blir låren regnade på. Dummaste täcket ever.....:banghead:

Är det? Vad kul! :D

Då måste jag fråga, har du varit inne och provat sele på Otis? Minns för ett tag sedan någon som var inne och provade sele på något Otis-liknande. Hunden viftade en hel del med frambenen och matte sa "Han har precis lärt sig vinka, så nu ska han visa alla att han kan". Han vinkade till typ alla förbipasserande i butiken, supersöt :love:

Ja :D Gillade den som fasen innan också, när den var Grizzly.

Nope, det var inte jag :) Det hade iofs kunnat vara jag och Otis på beskrivningen, eftersom hans mest repeterade trick, i alla lägen, är "vacker tass" :D Vill han ha uppmärksamhet provar han alltid det :laugh:

Ja :D Gillade den som fasen innan också, när den var Grizzly.

Nope, det var inte jag :) Det hade iofs kunnat vara jag och Otis på beskrivningen, eftersom hans mest repeterade trick, i alla lägen, är "vacker tass" :D Vill han ha uppmärksamhet provar han alltid det :laugh:
Leon kör också med vacker tass o om jag inte lyder så buffar han bort min hand från musen:angel::o

Jag beställde en kampleksak med kaninpäls till Kosmos och jävlar i min lilla låda vilken fart det blev på honom :o Han har ju alltid gillat att kampa men det här var liksom helst bananas. Har för första gången (!) fått vara roligare än allt annat spännande utomhus, inklusive andra hundar! Helt sjukt?! Nu hänger leksaken på tork i badrummet efter en timmes bus i snön och han står utanför dörren och piper... :rofl:

Vet någon om man kan få tag på "pälsleksaker" av andra djur än kanin och får? Typ rådjur, vildsvin, älg eller vad tusan som helst? Såg att Dogmania hade en rådjurssvans men den var slutsåld. Är så rädd att han tröttnar på kanintussen så vi måste ju ha något att variera oss med om vi ska fortsätta ha så här kul på promenaderna...

Jag beställde en kampleksak med kaninpäls till Kosmos och jävlar i min lilla låda vilken fart det blev på honom :o Han har ju alltid gillat att kampa men det här var liksom helst bananas. Har för första gången (!) fått vara roligare än allt annat spännande utomhus, inklusive andra hundar! Helt sjukt?! Nu hänger leksaken på tork i badrummet efter en timmes bus i snön och han står utanför dörren och piper... :rofl:

Vet någon om man kan få tag på "pälsleksaker" av andra djur än kanin och får? Typ rådjur, vildsvin, älg eller vad tusan som helst? Såg att Dogmania hade en rådjurssvans men den var slutsåld. Är så rädd att han tröttnar på kanintussen så vi måste ju ha något att variera oss med om vi ska fortsätta ha så här kul på promenaderna...
Likadant med mina när de fick sådan leksak :D Jag gillar dogmanias leksaker, de har väl mer än kanin och får? Tänker också att det ju går att köpa olika varianter, några med elastiskt handtag, någon med boll på osv. Då borde det inte vara så lätt att tröttna?

Lyllos dig! Min slickade på den lite sen sa hon -Jahapp sen då? :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix