Lyx! Det var vi som fick förra årets, ni fick årets. Jäkla skräp-rosett jag fick dåVi fick den som sagt. Kanske var grupp 5 som fick förra årets. Men vi fick betala 200 för crufts rosetten!
Jag har alltid sagt att när hon tar sitt första CK så ska jag köpa den största jäkla rosett som finns eftersom den är rooosa! Sagt och gjort!
Hahaha jag var "tvungen" att köpa en sån där stor förra året. Jag har som policy att fram tills hundarna är champion så ska jag köpa CK-rosetter varje gång de får CK och placeringsrosett om de placerar sig i bästa hane/tik. Förra året när jag skulle köpa CK-rosett på MyDOG så var dom små slut, så jag fick välja mellan den största eller ingen alls. Köpte den stora. Men det känns töntigt att ha en CK-rosett som är större än champion rosetten Jag köper största champion-rosetten när dom blir champion, och efter det slutar jag köper rosetter. Crufts var undantaget dock.
Haha jaha, jag betalade med ett inteckningskort + 80 kr. Kanske fick lite rabatt för att det var min uppfödare som stod i prismontern då