Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi fick den som sagt. :) Kanske var grupp 5 som fick förra årets. :p Men vi fick betala 200 för crufts rosetten! :eek: :rofl:

Jag har alltid sagt att när hon tar sitt första CK så ska jag köpa den största jäkla rosett som finns eftersom den är rooosa! Sagt och gjort! :laugh:
Lyx! Det var vi som fick förra årets, ni fick årets. Jäkla skräp-rosett jag fick då :meh:

Hahaha jag var "tvungen" att köpa en sån där stor förra året. Jag har som policy att fram tills hundarna är champion så ska jag köpa CK-rosetter varje gång de får CK och placeringsrosett om de placerar sig i bästa hane/tik. Förra året när jag skulle köpa CK-rosett på MyDOG så var dom små slut, så jag fick välja mellan den största eller ingen alls. Köpte den stora. Men det känns töntigt att ha en CK-rosett som är större än champion rosetten :rofl: Jag köper största champion-rosetten när dom blir champion, och efter det slutar jag köper rosetter. Crufts var undantaget dock.

Haha jaha, jag betalade med ett inteckningskort + 80 kr. Kanske fick lite rabatt för att det var min uppfödare som stod i prismontern då :rofl:

Lyx! Det var vi som fick förra årets, ni fick årets. Jäkla skräp-rosett jag fick då :meh:

Hahaha jag var "tvungen" att köpa en sån där stor förra året. Jag har som policy att fram tills hundarna är champion så ska jag köpa CK-rosetter varje gång de får CK och placeringsrosett om de placerar sig i bästa hane/tik. Förra året när jag skulle köpa CK-rosett på MyDOG så var dom små slut, så jag fick välja mellan den största eller ingen alls. Köpte den stora. Men det känns töntigt att ha en CK-rosett som är större än champion rosetten :rofl: Jag köper största champion-rosetten när dom blir champion, och efter det slutar jag köper rosetter. Crufts var undantaget dock.

Haha jaha, jag betalade med ett inteckningskort + 80 kr. Kanske fick lite rabatt för att det var min uppfödare som stod i prismontern då :rofl:
Bra att du gör så då kan jag göra likadant! :D Har sagt att än så länge så kommer jag köpa alla rosetter hon bara kan få. Men vi kanske kan sluta köpa VG rosetter nu iaf. :angel:

Den är verkligen löjligt stor men va fan! Den är ju som sagt rosa! :love:

Såg aldrig om det fanns cruftsrosetter i sthlm? Iofs kanske lika bra att jag missade det :p fanken vad dyrt @isafore inteckningskort är en bra grej alltså!

Jag hade bestämt att sluta köpa rosetter men köpte juniorvinnar rosetten ändå :o

Bra att du gör så då kan jag göra likadant! :D Har sagt att än så länge så kommer jag köpa alla rosetter hon bara kan få. Men vi kanske kan sluta köpa VG rosetter nu iaf. :angel:

Den är verkligen löjligt stor men va fan! Den är ju som sagt rosa! :love:
Excellent, VG, placering i klassen har jag aldrig köpt. Skulle bli för fullt här hemma :D men ja, CK MÅSTE man köpa. ROOOOSAAA :love:

Såg aldrig om det fanns cruftsrosetter i sthlm? Iofs kanske lika bra att jag missade det :p fanken vad dyrt @isafore inteckningskort är en bra grej alltså!

Jag hade bestämt att sluta köpa rosetter men köpte juniorvinnar rosetten ändå :o
Fick du ingen juniorvinnarrosett? :eek: eller köpte du en större? Klart man ska köpa när man vinner något så häftigt! Det skulle jag lätt gjort :D

Jag såg inte håller någon crufts rosett i Stockholm.

Excellent, VG, placering i klassen har jag aldrig köpt. Skulle bli för fullt här hemma :D men ja, CK MÅSTE man köpa. ROOOOSAAA :love:
Vi har tomt på väggarna så behöver något färgglatt att fylla ut med. :laugh:

Har iofs bara köpt två VG. Den första var ju hennes allra första rosett. Var ju tvungen att köpa den eftersom det kanske skulle bli hennes enda. :angel: Sen lyckades vår avelsgrupp bli bis-2 samma dag så då hade vi plötsligt redan två stycken! Den andra VG var när vi var till danmark första gången och man vet ju aldrig hon kanske aldrig lyckas få bättre än good i danmark någonsin. :D

Fick du ingen juniorvinnarrosett? :eek: eller köpte du en större? Klart man ska köpa när man vinner något så häftigt! Det skulle jag lätt gjort :D

Jag såg inte håller någon crufts rosett i Stockholm.
Trodde att man fick den så jag knallade dit och då visade det sig att man fick köpa den! Suck.

Ingen egentlig hundshopping kanske, men jag använder ju den till dem också :angel:
Jag har beställt en ny almanacka från Personlig Almanacka :D
GSHTKGG.jpg

På baksidan är det bara en enkel vit sida med ett litet citat nere i högra hörnet:
I have too many dogs.
Said no one ever.

:D

Ingen egentlig hundshopping kanske, men jag använder ju den till dem också :angel:
GSHTKGG.jpg

På baksidan är det bara en enkel vit sida med ett litet citat nere i högra hörnet:
I have too many dogs.
Said no one ever.

Jag fick hem min därifrån förra veckan, med alla utställningar redan införda :angel:

GSHTKGG.jpg

I have too many dogs.
Said no one ever.

:eek: :love: Jag vill också ha! Designar man allt själv? Dvs måste vara kreativ och sånt där jobbigt..?

Jag gjorde min design själv i Photoshop :)
Man kan välja att ladda upp egna bilder eller någon av deras färdiga designer också, de har massor med fina!
Hehe, jag började men blev superdeprimerad när jag insåg att jag var tvungen att göra en egen design om jag ville ha något hundigt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka