Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyckte jag såg ett sådant till salu i någon grupp på facebook, men när jag kollade nu verkar det vara sålt. Jag har iof ett sådant som bara ligger då han fått ett BoT, men då har det suttit på en jrt :laugh: Annars tror jag att dogmania är billigast just nu, men det ligger ju ändå runt 500 kr.
Ja det är så galet dyrt nu för tiden med hundtäcken :nailbiting:

Usch ja :nailbiting:
I samma grupp som du köpte en sele nyss (ja, jag kände igen din profilbild :up:) finns det förresten ett brunt i storlek 35 som hon ville ha 400 kr med frakten för, det är dock en annan som skrivit innan också men tänkte tipsa om det iallafall :)
Den bruna är fin den med, så ska kolla - tack för tipset :)

Är det någon här som har hööks-overallen? Var ute i -9 idag och höll på att frysa ärslet av mig, rent ut sagt. Hööks har ju fått bra recensioner men en bör alltid rådfråga sina fellow bukefalister :D

På grund av er så stod Hööks på schemat idag. Men det var faktiskt jättebra! Köpte ett rundsytt läderhalsband och lite andra småsaker :)

Nu har de erbjudande om 20% rabatt på en hel beställning på Tuggmästaren, iaf för nya kunder :p Jag har inte beställt därifrån någon gång men har tänkt länge att det är dags att köpa horn av något slag till hundarna (de har haft renhorn i några år nu som snart är slut).

Är det någon här som beställt från dem? Har det fungerat bra med allt?

Nu har de erbjudande om 20% rabatt på en hel beställning på Tuggmästaren, iaf för nya kunder :p Jag har inte beställt därifrån någon gång men har tänkt länge att det är dags att köpa horn av något slag till hundarna (de har haft renhorn i några år nu som snart är slut).

Har fungerat fint varje gång jag beställt! :)

Funkat finfint för mig. Jag köper de kluvna kronhjortshornen och nu senast testade jag buffelhornen som också var poppis. Buffelhornen är lite hårdare upplever jag det som, de har inte märg på samma sätt.

De är super! Har beställt flera gånger och det har fungerat utmärkt varje gång! :up:

Ska länsa deras monter imorgon tänkte jag. :D

ÄH. Jag hittar inte direkt något som jag vill ha från tuggmästaren.
Jag vill ha några ordentliga horn, men jag vill ju veta hur de ser ut innan jag köper dem (vilket jag fattar att är "omöjligt" när det är på nätet). Jag vill ha billigt storpack av hundgodis där bitarna är små och innehållet inte allt för hemskt. Blöh.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka