För att mamma-hund har ett rosa i samma storlek Lättare att se vems som är vems dåMääh, vad är det för fel på chockrosa?
Båda töserna har det rosa och det är jättefint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att mamma-hund har ett rosa i samma storlek Lättare att se vems som är vems dåMääh, vad är det för fel på chockrosa?
Ja det är så galet dyrt nu för tiden med hundtäckenTyckte jag såg ett sådant till salu i någon grupp på facebook, men när jag kollade nu verkar det vara sålt. Jag har iof ett sådant som bara ligger då han fått ett BoT, men då har det suttit på en jrt Annars tror jag att dogmania är billigast just nu, men det ligger ju ändå runt 500 kr.
Ja det är så galet dyrt nu för tiden med hundtäcken
Den bruna är fin den med, så ska kolla - tack för tipsetUsch ja
I samma grupp som du köpte en sele nyss (ja, jag kände igen din profilbild ) finns det förresten ett brunt i storlek 35 som hon ville ha 400 kr med frakten för, det är dock en annan som skrivit innan också men tänkte tipsa om det iallafall
Den här tråden och trädgårdstråden är riktiga pengaslukarePå grund av er så stod Hööks på schemat idag. Men det var faktiskt jättebra! Köpte ett rundsytt läderhalsband och lite andra småsaker
Är det någon här som har hööks-overallen? Var ute i -9 idag och höll på att frysa ärslet av mig, rent ut sagt. Hööks har ju fått bra recensioner men en bör alltid rådfråga sina fellow bukefalister
Har för mig att @Miao har lovordat den!
Jag har bred rumpa, tjocka lår och är låång (1.80) men rätt liten överkropp. Vet ej vad du har för kropp men tror du det går? Känns som att termokläder ALLTID smiter åt kring rumpan - och det kan man inte rida i!I lööööve it
Jag har bred rumpa, tjocka lår och är låång (1.80) men rätt liten överkropp. Vet ej vad du har för kropp men tror du det går? Känns som att termokläder ALLTID smiter åt kring rumpan - och det kan man inte rida i!
Vad har du för storlek?Jag är 183 cm och fläskig, den funkar perfekt !
Vad har du för storlek?
Har fungerat fint varje gång jag beställt!Nu har de erbjudande om 20% rabatt på en hel beställning på Tuggmästaren, iaf för nya kunder Jag har inte beställt därifrån någon gång men har tänkt länge att det är dags att köpa horn av något slag till hundarna (de har haft renhorn i några år nu som snart är slut).
Är det någon här som beställt från dem? Har det fungerat bra med allt?
Funkat finfint för mig. Jag köper de kluvna kronhjortshornen och nu senast testade jag buffelhornen som också var poppis. Buffelhornen är lite hårdare upplever jag det som, de har inte märg på samma sätt.Nu har de erbjudande om 20% rabatt på en hel beställning på Tuggmästaren, iaf för nya kunder Jag har inte beställt därifrån någon gång men har tänkt länge att det är dags att köpa horn av något slag till hundarna (de har haft renhorn i några år nu som snart är slut).
De är super! Har beställt flera gånger och det har fungerat utmärkt varje gång!Nu har de erbjudande om 20% rabatt på en hel beställning på Tuggmästaren, iaf för nya kunder Jag har inte beställt därifrån någon gång men har tänkt länge att det är dags att köpa horn av något slag till hundarna (de har haft renhorn i några år nu som snart är slut).
Det ville jag med göra, men har knappt nudelpengar nu i jan så fick stå över :PDe är super! Har beställt flera gånger och det har fungerat utmärkt varje gång!
Ska länsa deras monter imorgon tänkte jag.