Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag beställde precis 4 dynor från Hööks till mina nya bilburar :)

Hoppas på att få både burar och dynor denna veckan, det har tagit tiiiid att få burarna klara.
Först blev hittade vi ingen tid för att mäta i bilen när vi båda kunde, sedan blev han som ska göra dem sjuk i två veckor och sedan när vi skulle prova så att stommen passade var den snäppet för stor så han fick göra om dem.
Men nu hoppas jag på att få dem denna veckan :)

Shoppade lite på Hööks idag. Hade planerat att köpa nya reflexvästar nästa gång de var på rea eftersom de gamla börjar bli lite väl slitna.

Kom hem med 2 västar:
043123-30-16205-upp-fra-01.jpg

Köpte en dyna: (gissar att det är sådana som @AraSlei köpte också?)
055570-22-16100-upp-fra-01.jpg

Och så köpte jag ett orange vintertäcke för 45kr till Ebrah som jag ska sy om så att det passar henne :)

Japp, precis samma som jag, fast jag köpte svarta :) De ska (borde... :p ) passa måtten på burarna så när som på någon cm.
Jag ville ha den svarta, men det fanns bara rosa och blå i största storleken :p Tycker dock att den blå är finare på riktigt än på bild, inte lika skrikig i färgen på riktigt.

Jag shoppade på Hööks rea idag:
"Vetbed" att ha i bilburen
Kon (främst att öva rundningsmomentet i lydnadsklass 1 med)
Reflexväst
Hundboken-kalender att ha som träningsdagbok.

Dessutom köpte jag två apportbockar (150 g och 250 g) på vägen hem.

Jag tänkte köpa ny reflex till labben på hööks, men det var slut i hans storlek på nätet och jag hann inte förbi nån butik idag. Tur det, hade väl blivit massa onödigt annars intalar jag mig :angel:.

Jag vill sååååå shoppa, men har inte råd - ligger galet back efter Pollys operationer :nailbiting: Fast okej, egentligen behöver jag inget men det är ju så kul att få hem nytt som man kanske behöver :p

Jag tänkte köpa ny reflex till labben på hööks, men det var slut i hans storlek på nätet och jag hann inte förbi nån butik idag. Tur det, hade väl blivit massa onödigt annars intalar jag mig :angel:.
Jag ska ev in på hööks i Skövde i morgon ,vill du att jag ska titta efter en reflex till honom? storlek?

Hm - upptäckte plötsligt att vi skulle behöva en sak. Någon som vet om det finns någon bra rea på Hurttas Summit Parka täcke ? Skalman börjar växa ur mammas gamla värmetäcke :o

Storlek 35 och då han är kille letar jag gärna efter ett svart :D

Tyckte jag såg ett sådant till salu i någon grupp på facebook, men när jag kollade nu verkar det vara sålt. Jag har iof ett sådant som bara ligger då han fått ett BoT, men då har det suttit på en jrt :laugh: Annars tror jag att dogmania är billigast just nu, men det ligger ju ändå runt 500 kr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka