Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon bra mellandagsrea någonstans? Jag vill bla ha läderkoppel och antiglidspårlina. Så, vad vet ni?
Djurmaxi har rea på hela sortimentet (typ 15%) och hööks kommer ha rea på hundprylar lördag-måndag eller något sådant. Vet dock inte vad Hööks kommer ha för produkter på rean och vet inte om Djurmaxi har bra koppel/linor, men det går ju att kolla upp ;)

För en som är ny i hundvärlden och vill köpa bra saker till sin valp. Är inte så insatt i vilka märken som finns på halsband etc förutom typ Hurtta och Rukka. Var hittar man dessa saker billigast? :D

För en som är ny i hundvärlden och vill köpa bra saker till sin valp. Är inte så insatt i vilka märken som finns på halsband etc förutom typ Hurtta och Rukka. Var hittar man dessa saker billigast? :D

Håller med @Red_Chili .
Kolla diverse facebook grupper, "begagnade hundsaker köp och sälj" , "nya och begagnade hund och kattsaker" etc

Tycker att Hurtta skaver på pälsen på eurasier.
Sist köpte jag rogz zele och halsband. Billigt från utlandet. Han kunde ha dom väldigt länge då de är ställbara!

Hatar REA, var inne på Arken Zoo idag för att köpa hundmat och såg en jättefin whippetmysig hundsäng och massa fina täcken på REAn, som tur tog förnuften över för en gångs skull så det blev bara hundmat idag, fast jag mår så dåligt att jag inte köpte hundsängen, det prickiga regntäcket till Corinne och det lila till Fenna, slutar nog med att jag kommer köpa allt i alla fall. :angel:

@Emuliiaa @Red_Chili Tänkte på det men kändes bara rätt riskfyllt att köpa begnagnade saker till en valp?

Har ju ingen aning om var sakerna har varit och på vilka hundar etc. Jag kanske bara är för kinkig(?) :o
Så länge de är hela så borde det ju inte vara några som helst konstigheter. Har säljaren inte tvättat sakerna är det ju lätt att göra själv, om det nu är så att du skulle vara rädd för något som smittar?

Nya canvashagen! Var och hämtade den hos 4dogs så jag säkert har den innan MyDog :)
15747469_10211935660613914_8865976826040593405_n.jpg

Eftersom overallen från Rukka inte passade så passade jag på att prova Hurttas nya overall till Qarusell idag. Den satt bra så det blev köp :D. Det fanns till och med lite plats runt bröstkorgen på 30M :D, jag hade nog kunnat ta storleken mindre men jag vill ha lite längre ben på overallen. Hon till och med sprang upp för trappen till husse och visade upp den och det gjorde hon inte i Rukkan :D
20161229_1434301_5865204b9606ee5a71c3f944.jpg

Ute i skogen sprang hon som bara den :D och den har bra med reflexer :)
20161229_1447591_5865205f9606ee5aad554f2d.jpg

Enda minuset jag kan känna med den är att man verkar behöva en regnoverall över den om det är väldigt blött ute men det får tiden utvisa...

Hatar REA, var inne på Arken Zoo idag för att köpa hundmat och såg en jättefin whippetmysig hundsäng och massa fina täcken på REAn, som tur tog förnuften över för en gångs skull så det blev bara hundmat idag, fast jag mår så dåligt att jag inte köpte hundsängen, det prickiga regntäcket till Corinne och det lila till Fenna, slutar nog med att jag kommer köpa allt i alla fall. :angel:
Åh, fanns det några vintertäcken eller typ fleecetäcken på REA? Eller bara regntäcken?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix